nedelja, 12. julij 2015

Današnji make up videz

Ahoj! :)
Za danes sva se odločili, da predstaviva najina make up videza. Pa začnimo!
Osrednji namen objave je prikaz mojih novih Makeup Revolution paletk senčil, naročenih s spletne trgovine Ličila.si. Sama sem se odločila uporabiti paletko z imenom Welcome to pleasuredome, Tamara pa je za svoj videz izbrala drugo, Give them nightmares paletko. Senčila obeh paletk so dobro pigmentirana in se na vekah, ob učinkovitem primerju, obdržijo zelo dolgo časa.

Zaključili sva s šminkama Essence 07 natural beauty in Barry M genie, ki je na mojih ustnicah intenzivno roza barve, pohvalila pa bi predvsem njeno obstojnost.

Najina končna videza pa sta videti takole:
 

Upava, da vam je najina prva "ta zaresna" objava všeč, obe se še učiva, vendar obljubljava, da se bova z naslednjimi objavami izboljšali!

Se beremo kmalu! :)

Natalija



4 komentarji:

  1. lušna make up look-a. Drugače pa vama gre super, vajina prva "ta zaresna" objava mi je super. drugače pa imam tudi jaz tisto essence šminko, my favourite :)
    ps: fotke so fantastične :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala!! :) malo se še loviva ... :D verjamem, Tamara pravi, da je super, sama imam drug odtenek, pa sem tudi zadovoljna. :)

      Izbriši
  2. Girls, you're gorgeous! Z makeup looki pa razturata kot po navadi :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for taking your time to comment on our posts, we love to read them and answer back. <3