ponedeljek, 20. julij 2015

Kaj se skriva v najinih torbicah?

Ahoj! :)
Danes sva se odločili, da vam predstaviva vsebino najinih torbic. Mislim, da se lahko vse punce strinjamo (tudi fantje? :D), da so naše torbice vir neomejenih zakladov in predmetov, ki jih "zagotovo" potrebujemo ves čas, 24/7.

TAMARA

V torbici trenutno bivajo naslednji predmeti:
 rokovnik
puščica 
denarnica
 denarnica s karticami (majhna denarnica z napisom London)
 ključi (fun fact: veliko mojih predmetov nosi simbole Londona, vendar Londona še nisem uspela obiskati), 
krema za roke, 
labello
šminka, ki jo menjam glede na make up dneva, tokrat je bila to šminka v odtenku Heart is pumping
♥nikamor ne grem brez obližev in zdravil proti bolečinam in glavobolu
♥obvezna je tudi pilica za nohte ter v poletnih dneh matirni lističi za obraz znamke Essence
♥ navadni robčki in osvežilni robčki, ki so v teh vročih dneh must have
♥ ter seveda telefon, mp3 (še iz predpotopne dobe :P) ponavadi pa se v torbici skrivajo še slušalke, ki so bile preveč sramežljive za slikanje (beri: ne vem kje se nahajajo).
Vsi omenjeni predmeti pa bivajo v Oilily torbici iz lanske poletne kolekcije.

NATALIJA

Najprej bi rada poudarila dejstvo, da današnja izbira torbice in njena vsebina ne predstavljata izbire večine dni, saj imam navadno veliko večjo torbico in v njej veliko več "zakladov", sploh med študijskim letom. Danes sem torbico napolnila le s stvarmi, ki sem jih potrebovala za v službo, saj se po njej nisem odpravila nikamor drugam, kot domov.
Torej, v njej se je danes nahajalo:
  • potrdilo vpisu (za napotnico za študentsko delo, po katero kasneje nisem šla, saj sem pozabila, da ga imam s seboj)
  • službena kartica
  • pilica za nohte
  • denarnica Bacek Jon (kliče po novi)
  • maskara Essence Get BIG! lashes volume curl
  • šminka Revlon Colorstay Ultimate Suede 005 Muse
  • elastika in dve lasnici (sicer imam lase zelo redko v čopu)
  • antiperspirant Garnier mineral Clean Sensation 
  • antiperspirant Adidas Climacool (torbico sem pripravljala ob 4.40 zjutraj in nisem opazila, da sem enega že dala notri :P)
Torbica pa izgleda takole:
Jutri moram obvezno dodati še plastenko z vodo in robčke!

Tako, upava, da vam je današnja objava všeč in vam želiva uspešno hlajenje v teh vročih, poletnih dneh. Se beremo! :)

Tamara & Natalija


10 komentarji:

  1. Če lahko trenutek tišine za tisto prisrčno pilico in šminko v obliki srčka ;) Z obema se lahko precej poistovetim, rada imam več stvari v torbici kot pa premalo, čeprav priznam, da potrdil o vpisu že nekaj časa ne nosim s sabo (ko bo novo šolsko leto, jih bom še kako pogrešala, ko bom pozabljala nanje) ;) xx Maja
    ☀ http://majasmuffin.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimivo, kaj vse lahko spravimo v torbice, pa naj bo še tako majhna :P Tud js zdej v teh vročih dneh nosim s sabo kak antiperspirant. Pogrešam še sam kakšno pršilo z mrzlo vodo :) Waaaa tole Labello borovnico pa js nisem uspela dobit :( Ampak okej, moram ostale 4 do konca porabit :D Se pa same super stvari skrivajo v vajinih torbicah! V moji so bile danes plastenka voda, labela, antiperspirant, robčki, dežnik (dejansko ga mam zmeraj notri, če ne ga v deževnih dneh pozabim), parfum, maskara, korektor, krema za roke, vlažilni robčki, telefon, denarnica, ključi in pilica :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaaa, pršilo z mrzlo vodo bi bilo zakon! :D Bomo mal prečekriali Dm in Mueller ;) Ja dežnik je tudi kar fino imeti :) Če ne za takrat, ko je napovedan dež...te pa v tem vročem poletju lahko preseneti kakšna vročinska nevihta. :)

      Izbriši
  3. love this post :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Jupi sem vesela, da sem končno zasledila objavico kaj se skriva v torbah drugih blogerk. ;)
    Tukaj je še moja vsebina: http://girlof21st.blogspot.com/2015/04/kaj-je-v-notranjosti-moje-torbe.html ... dodala bi ji lahko še samo en kup računov in smeti, ki jih imam že en mesec namen počistiti. ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Uuu, ja račune bi lahko verjetno našli tudi v najinih torbicah :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Tele rokovnik je pri meni obvezen vsako leto :D mata pa skromno vsebino :D jaz bi z veseljem naredila tako objavo pa me je sram haha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, jst ne morem brez njega. :D Letos sem si naročila Magic planer in komaj čakam, da pride. :D Sej tole je bolj poletna verzija, ko sd enkrat začne faks se notri najde vse mogoče. Ti kar spiši objavo, da lahko potem malo firbcamo kaj imate tudi druge punce v torbicah. ;) (Tamara)

      Izbriši

Thank you for taking your time to comment on our posts, we love to read them and answer back. <3