sobota, 11. julij 2015

Kdo sva? (video)

Ahoj! :)

Pozdravljeni na najinem novem blogu Our way everyday, objave bova pisali Natalija in Tamara. Kdo pa pravzaprav sva?
NATALIJA
Sem 21-letna vodnarka s smislom za humor. Če bi bila slaščica, bi bila rum kroglica. Življenja si ne predstavljam brez glasbe, si ga pa brez težav predstavljam brez zgodnjega jutranjega vstajanja. Obožujem morje, toplo vreme in uživanje ob beli kavi.

TAMARA
Sem 22-letna kozoroginja z neomejeno količino optimizma. Če bi do konca življenja morala jesti samo eno stvar, bi bil to zagotovo sladoled, v vseh okusih. Za razliko od Natalije obožujem jutra in ne pijem kave. Ko bom velika, bom živela na morju in svet odkrivala z Minijem.

Toliko zaenkrat, če želite izvedeti več, z veseljem odgovoriva na vaša vprašanja. Prav tako pa naju boste bolje spoznali tudi v prihajajočih objavah.

Sledite nama lahko tudi na Facebook strani in Instagram profilu. :)




11 komentarji:

  1. Me gusta! :) Zdaj pa še uradno: Dobrodošli v svet blogerk! :*

    OdgovoriIzbriši
  2. Punci dobrodošli, prav super video sta posneli in komaj čakam še na veeeččč:). Dobrodošli v blogrskem svetu, naj bo čimbolj zabavno in s super posti. Z veseljem Vama sledim:)

    Če Vaju zamika kdaj moj blog: http://candylovestreet.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Vaju sem pa čisto slučajno zasledila ko sta delili link pod komentar pri eni sliki od makeuprevolution pa sem rekla da grem malo pogledat. radovednost pač. In opažam da sta še čisto na sveže. skratka punce dobrodošli med nami! Želim vama veliko zanimivih objavc :) Sama pa se še kdaj oglasim in prečekiram vajin prostor v blogerskem svetu :)
    Video izgleda superca me že firbec malo :)

    sara
    http://foreverevereveryoung.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala tudi tebi in upava, da ti bodo prihodnje objave všeč in se boš z veseljem vračala na najin blog :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zanimiv blogec, sem vesela, da sem vaju našla.
    Sledim! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Sama sem tudi vodnarka in ne dam ravno veliko na horoskop, a s kozorogi imam kar težave, priznam, z nikoli mi ni dolgčas predvsem zaradi vseh razlik :)) zato me zanima kaj vaju druži, to, ker sta si podobni ali tako različni?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa ja, horoskop tudi ni ravno najino vodilo življenja, vendar pa se nama zdi, da vseeno nekako določa nekatere značilnosti. :) Glede naju pa v bistvu … Nekako ne veva, ali sva si tako podobni ali tako različni? :D Zelo različni sva si po stilu oblačenja, glasbenem okusu, ličenju, urejanju frizure, izbiri barv … Zelo podobni pa sva si po načinu razmišljanja, smislu za humor, zanimanju za podobne stvari, druži naju podobna življenjska filozofija, ki se nanaša na ohranjanje otroškosti v sebi, močno empatijo, ljubezen do živali, prepričanju, da je vsak dan treba maksimalno izkoristiti ter poiskati nekaj dobrega v vsaki slabi situaciji/ob razočaranju, saj se vse, prav vse, zgodi z razlogom. :)

      Izbriši
  7. Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for taking your time to comment on our posts, we love to read them and answer back. <3