ponedeljek, 27. julij 2015

Knjiga obrazov

Ahoj! :)
Za današnjo objavo sva se odločili, da vam spet omogočiva vpogled v delček najinega vsakdanjika oziroma naju boste še malo bolje spoznali. Enkrat mesečno bova namreč pripravili objavo, v kateri se bova predstavili, vsakič na malo drugačen način. To pa zato, da ne bodo vse objave o nama pisane kot življenjepis in na ta način dolgočasne za branje. ;)
Danes se bova predstavili z izborom  Facebook statusov z lastnih profilov. Uživajte ob branju in povejte, če se morda tudi sami najdete v katerem izmed njih. 

TAMARA

Obožujem peko in Disneyeve risanke.

Sem navdušena privrženka učenja. :P
Guilty as charged. :)
Sem večni optimist.
 Čeprav obožujem peko in kuhanje, se včasih tudi kaj zalomi. :D

NATALIJA

The story of my life. :D
V prostem času sem tudi narodni heroj, ki rešuje življenja. ;)
Ali pa Heidi, s svojo ovčico. ;)
I speak fluent sarcasm.
The truth has been spoken. ;)
Najljubša barva, si deli mesto s črno. :)
Beside all jokes and laughter ... I am a very deep and artistic person too. :)

Tako, to je nekaj utrinkov z najinih Facebook profilov. Upava, da so vam tovrstne objave všeč in jih boste z veseljem spremljali še naprej, vsekakor pa so dobrodošli tudi komentarji. Se beremo! :)


Tamara & Natalija


6 komentarji:

  1. Haha, dobra objava. Me je nasmejala.
    Najbolj pa tisto ... če označevanje strani šteje kot učenje. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je super slišati :D Ja to so pa izjave obupanega človeka med izpitnim obdobjem :D

      Izbriši
  2. Ma vidve sta men taki pojavi, res :D
    Škoda, da se bomo na faksu še sam eno leto gledale :(
    Piščanc pa zmaga! Neki je na tej besedi. Najprej to z vodo z okusom, pol pa še palačinka v obliki piščanca :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, hvala :D
      Ah itak, da se bomo pol se kej srecevali ;)
      Ja ne vem kaj je s tem piščancem :D

      Izbriši
  3. Tiii Tamara se mene ne spouneš nda? :D iz angleščinee, sicer sem bila samo prvo leto ampak vseeno :PP
    drugače pa simpatična objava&simpatični punci ^^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neee, se spomnim :D :D sam nism vedla, ce se ti spomniš mene :P
      Sem drugače tud jst, hitro za tabo zapustila FF ;)
      Hvala in pa komplimente vračava ;)

      Izbriši

Thank you for taking your time to comment on our posts, we love to read them and answer back. <3