četrtek, 27. avgust 2015

Lene kokosove kroglice / Lazy coconut balls

Ahoj! :)
Hello! :)
Vsakodnevno veliko ustvarjam v kuhinji in pri tem noro uživam. Velikokrat brskam po Pinterestu, Instagramu, gledam kuharske oddaje in velikokrat naletim na zanimive recepte, ki jih nato skušam poustvariti v svoji kuhinji. 
Pridejo pa tudi dnevi, ko želje po ustvarjanju in packanju v kuhinji ni, ostaja pa želja po nečem sladkem. ;)
Takrat se na krožniku znajdejo lene kokosove kroglice. Pravim jim lene, ker je priprava hitra in enostavna, torej so idealne za takrat, ko se nam ne ljubi preveč packati.
I tend to do a lot of experimenting in the kitchen and I love it. I spend a lot of time on Pinterest and Instagram and I watch a lot of cooking and baking shows, where I look for interesting recipes to recreate by myself. But there are also days when I don't feel like trying out new recipes, yet I still want something sweet. That's when I make lazy coconut balls. I call them lazy, because we can make them quickly, with basic ingredients so they are perfect for the times when we don't want to make extravagant desserts. 

Sestavine:
♥ 1 kisla smetana (400g)
♥ 100 g mletega sladkorja
♥ 300 g kokosove moke
♥ 50 g kokosove moke za valjanje
Priprava: 
V posodo stresemo kislo smetano, mleti sladkor in kokosovo moko. Sestavine premešamo in maso za pol ure postavimo na hladno. Nato oblikujemo kroglice, jih povaljamo v kokos in voilà
Pri pripravi je potrebno paziti, ker masa mogoče ni tako kompaktna kot pri pravih kokosovih kroglicah (iz mleka v prahu in masla), vendar lahko situacijo rešimo, če dodamo še malo kokosove moke. 
Ingredients:
♥ 1 sour cream (400g)
♥ 100 g powdered sugar
♥ 300 g coconut flour
♥ 50 g coconut flour for decoration

Directions:
In a bowl mix together the sour cream, sugar and coconut flour. Then you put the mixture into the fridge for half an hour. After half an hour, you form the balls, roll them into some coconut flour and voilà.
If the mixture is not firm enough to form balls, just add more coconut flour.
Lene kokosove kroglice so odličen posladek, ki je lahko hitro narejen, če mogoče kdaj dobite nenapovedane obiske in bi jim radi ponudili nekaj sladkega.

Še opozorilo za vse sladkosnede in ljubitelje kokosa: kroglice so odličnega okusa, super osvežilne (zahvala gre kisli smetani) in jih lahko brez težav poješ več kot deset naenkrat.
P.s. Kadar se to zgodi meni, se vedno tolažim, da so to tako ali tako "zdrave kroglice", ker ne vsebujejo masla in tudi sladkorja ni prav veliko. ;)
Lazy coconut balls are a great dessert that can be easily made if you get unexpected guests and you want to offer them something sweet.

Just a small warning for all those who have a sweet tooth and a thing for coconut, these balls are highly addictive and you can eat more than ten in one round.
P.s. Whenever that happens to me, I comfort myself by saying that this is actually a "healthy" dessert because it doesn't have any white flour and also not a lot of  sugar. ;)
Kateri pa je vaš najljubši "len" posladek?

Which is your favourite "lazy" dessert?

Do naslednjič, 
Till next time,


Tamara





20 komentarji:

  1. Super recept, sploh za tiste ki obožujejo sladice s kislo smetano :) Definitivno ga sprobam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :D Jaz prvič, ko sem videla recept nisem bila prepričana ali naj ga sploh probam, ker se mi je zdelo čudno, da bila masa lahko dovolj trdna, da bi oblikovala kroglice (do sedaj sem vedno delala tisto verzijo z maslom in mlekom v prahu, ki so sicer tudi božanske je pa malo več packanja). Potem sem jih pa enkrat vseeno probala in meni je okus res top. :D

      Izbriši
  2. Saj so zdrave kroglice. ;)
    Ful dober recept, jaz pogosto namesto bele moke uporabljam tudi mandljevo moko. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha :) Ja mandljeva moka je tudi zakon! Če maš kakšen fin recept kar povej. :D Z mandljevo moko mislim, da sem do sedaj najmanj delala, velikokrat pa uporabim ovseno (zmeljem ovsene kosmiče). :)

      Izbriši
  3. wau super in enostaven recept! bi se spravla takoj delat sam mam že tako al pa tako slabo vest ko zadnje čase samo jem sladkarije. se raje sploh ne prebližujem tehtnici da me nebi slučajno kap :'''D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, res je easy. :D Haha, po tvojih slikcah sodeč, ne bi rekla, da te bi kap. ;D Sem pa tudi jaz v zadnjem času spet navalila na sladkarije -.- Se moram spet malo nazaj držat :)

      Izbriši
  4. Odličen recept, ki bo v kratkem preizkušen, mogoče bom edino kislo smetano zamenjala z marscapone, ki je malenkost bolj sladek :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A veš, da na mascarpone pa sploh nisem pomislila! :D Super ideja, moram enkrat probat tudi to verzijo, ker mora biti tud božanska. Mascarpone je itak zakon :)

      Izbriši
    2. Na marscapone sem se spomnila, ker sem parkrat naredila maffine s kokosovo sredico (recept: http://www.easy-recepti.com/2012/05/cokoladni-muffini-s-kokosovo-sredico-my.html) in so božanski. Poskusi, ko boš imela več časa in volje za ustvarjanje :)

      Izbriši
    3. Omg! Tole moram probat! Izgleda ful dobr. Drugače pa mi je dobra tudi kombinacija mascarponeja, kokosa in ruma, kot krema za okraševanje čokoladnih ali pa kokosovih kolačkov. In je zakon. :D

      Izbriši
  5. Tole je meni ena najljubših slaščic, ker sem nora na kokos :D drugače pa rada naredim tudi piškote iz banane in ovsenih kosmičev (Taya je nekaj časa nazaj delila recept na blogu). Super so ker res lahko narediš 1001 varianto, pa še hitro se spečejo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaaa, coconut lovers unite :D :D. Ja, tiste piškote sem pa tudi že gledala in jih imam namen naredit. Pa enkrat bi rada spisala še en recept za healthy muffine, ki so brez glutena, brez mleka, brez sladkorja in so top! Sam moram sestro prepričat, da mi ga še enkrat pove (je namreč njena pogrutavščina ;D)

      Izbriši
  6. To bom pa enkrat probala, zdravo in dobro. Hvala, ker si delila recept <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Poročaj kako ti bodo všeč, ker vem, da tudi ti rada ustvarjaš v kuhinji. :D
      Z veseljem. :D <3

      Izbriši
  7. Super in enostavno se slisi. Preskusim z mojo sedemletnico in porocam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, res je enostavno. Upam, da bosta uživali in definitivno poročaj kako bo šlo. :)

      Izbriši
  8. Super!

    Sama sicer nisem ravno velik oboževalec kisle smetane, jih bom pa vseeno enkrat pripravila! :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Če ti kisla smetana ne diši lahko poskusiš z mascarponejem kot je v zgornjem komentarju predlagala Mojca. :)

      Izbriši
  9. Še ena kokosova obsedenka tukaj ! :) Z veseljem bom sprobala tale recept :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for taking your time to comment on our posts, we love to read them and answer back. <3