sreda, 19. avgust 2015

Tamarina poletna jutra / Tamara's summer mornings

Ahoj! :)
Hello! :)
V prvi objavi ste lahko zasledili, da se z Natalijo razlikujeva tudi v tem, da sem sama jutranji človek, Natalija pa bi jutra najraje kar preskočila. :) Zame je jutro najlepši del dneva, še posebej poleti. 
Najbolj prijeten del je priprava zajtrka, saj si lahko dam duška, ker se mi nikamor ne mudi in mi tako ni potrebno vsako jutro jesti jogurta s kosmiči, kakor izgleda moj tipični študentski zajtrk. :) Med drugim obožujem opečen kruh z maslom in domačo ribezovo marmelado. Njami! :)
In our first post you found out that one of the differences between me and Natalija is the fact that I love mornings and she really dislikes them. :) Mornings are my favourite part of the day especially in the summer.  In the summer I can really take time and prepare different types of breakfast instead of eating yoghurt and cereal, as I usually do during school :) For example I love toasted bread with butter and home-made red currant jam. Yum! :) 
Po zajtrku sledi ščetkanje zob in umivanje obraza. Kar se tiče nege obraza, uporabljam bolj malo izdelkov, predvsem poleti. Obraz si tako umijem z gelom znamke Clearasil, ki ga lahko vidite na spodnji sliki. Gel je zelo nežen in kože ne razdraži. Nato pa na obraz nanesem še dnevno kremo znamke Bebe in si privoščim ličenje po takratnem navdihu.
After breakfast it's time for brushing my teeth and washing my face. As far as my skincare routine goes I don't use a lot of products. I wash my face with the facewash you can see in the picture below. It's is very gentle and it doesn't irritate your skin. Then I apply a day cream from Bebe and after that it's time for my make-up. 
Po resnici povedano se naličim le, če se kam odpravljam. Kadar sem doma, ne nosim nobenih ličil, da se moja koža odpočije. Pa tudi kadar se naličim, je to ponavadi preprost makeup, ki ga lahko nanesem v petih minutah.
Truth to be told I only wear make-up if I'm going somewhere. On days when I'm not leaving the house to run errands I don't wear anything on my face, so my skin can breathe. On occasions when I do wear make-up it is really simple and I can do it in about five minutes.


Izdelki, ki sem jih uporabila danes so:

The products I used today are:

♥ Maybelline Lash Sensational mascara

♥Maybelline Superstay Better Skin foundation (020 Cameo)
♥ Essence Effect eyeshadow (03 indian's lifestyle)
♥ Avon face pearls
♥ s-he lipstick (030 aqua shine)
♥ Eos lipbalm (Coconut milk)
Nato pa sledi še izbira oblačil (verjetno najtežji del jutra vsake ženske :D) in pa nakita.
V današnji objavi ste lahko videli kako potekajo moja poletna jutra. Tudi jutra med faksom potekajo po približno enakem postopku, le da takrat vse počnem v šesti prestavi.
After that it's time to pick out an outfit (which is probably  the most difficult part of every woman's morning :D) and some jewellery. This is how most of my summer mornings look like. My mornings during school are quite similar except that I need to do everything six times faster. 

Do naslednjič uživajte v poletnih jutrih. ;)
Till next time, enjoy in summer mornings. ;)


Tamara



20 komentarji:

  1. Kok luškana objavca! Ta oblekca mi je fuuuuul všeč :) Pa nakit imaš fajn zloženo, se moram česa podobnega tudi sama lotiti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ;) Ej tole oblekco sm imela lani res srečo, ker sm jo kupila v H&M, ko je bilo znižanje in je bila 3€ :)
      Glede nakita je pa bil to ja eden izmed poletnih projektov :)

      Izbriši
    2. Kaaaaj? Neverjetno, jaz nikoooooli nič ne najdem :( Sem sicer gledala na internetni strani Terranove za eno čist preprosto oblekco, fajn znižana, pa so vse prodali. Niti nikoli ne dobim za sebe nekaj kar je znižano. Tako da, ko se spravimo v Graz pogledat, me kr pel tja, da najdem še kaj ugodnega za sebe oz. mi dej malo svoje sreče, js je glede tega nimam :D

      Izbriši
    3. Jaaa. :D Tale oblekca je bila res ulov. :D Hahaha, bomo zrihtal. Pa še Essie lakce, a ne? :D

      Izbriši
  2. Huda oblekca! In hude omareee :D jz bi tut mela take lepe bele omaree!
    In ja, luškana objava^^

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala :D Sem jo lani na poletnem znižanju v H&M kupila za 3€ :D
    Omare sem pa letos menjala, ker sem po 16ih letih malo preuredila sobo :) so pa iz Ikeje (Ikea forever <3)
    Hvala ^-^

    OdgovoriIzbriši
  4. Lušna objava :) všeč mi je na easy make up in omare (Ikea rulz! :D).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :D Ja jaz komaj čakam, da jo še v Ljubljani odprejo :D

      Izbriši
  5. joj jaz sem pa totalno NE jutranji človek. Sem bolj nočna ptica :) luškana objavca ni kej. pa oblekca je tko lepa pa še lepo ti paše. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, Natalija se ti pridružuje :D iiii, hvala res ^-^

      Izbriši
  6. Super lepa si v oblekici..im všeč mi je ker se vidi da si tolko preprosta punca:) tisti predalnik na moji levi..to nujno rabim :):):)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. ^-^ Ja glede preprostosti bo kar drzalo. :D
      Predalnik pa je tudi iz Ikeje. :D moj sicer ni cel napolnjen s kozmetiko, imam notri se druge stvari, ampak je res super. :)

      Izbriši
  7. Zelo zanimiva objava! :)
    Tudi jaz sicer nisem jutranji tip, uživam pa ko imam celo dopoldne zase in se mi nikamor ne mudi. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Ja, to je verjetno se bolje, ce se lahko jutro razpotegne v dopoldne. :D

      Izbriši
  8. Zelo dobra in zanimiva objava! :))
    Mi je všeč tvoj preprosti makeup, ti zelo paše! :) Me pa zanima, kako si kaj zadovoljna s to Maybelline maskaro?
    Mam pa tudi jaz na podoben sistem pripet nakit, mi je fant naredil. :D

    Pa kak dobra oblekica, izgledaš čudovito v njej. :)) Aja, pa ne smem pozabit Alex predalnika, wauuu. <3 Si ga tudi jaz želim, ampak še nikoli nisem bila v Ikei (premalo hodimo v Avstrijo zadnja leta :( ).

    OdgovoriIzbriši
  9. Iii, hvala! ;)
    Z maskaro sem pa res ful zadovoljna, to je že druga, ki jo uporabljam in jo bo kmalu konec :/ Meni osebno res odgovarja, ker mi ne zlepi trepalnic, lepo jih priviha in to že z enim nanosom. Tako, da ko jo zdajle porabim do konca, bom verjetno spet kupila isto, razen, če preberem kakšen dobwr review o kateri drugi. :)
    Priden fant. ;) Se mi zdi, da tkole prov simpatično izgleda, pa še vse imaš na vidnem mestu.
    Še enkrat hvala . :D
    Ja jst zdaj, ko ga imam ga niti slučajno ne menjam. :D Ja jst upam, da v bližnji prihodnosti spet zavijem malo v Avstrijo ali Italijo, sicer pa bo 2017 Ikea tudi v Lj (upam!). :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Prekrasna oblekica, pa luštna frizurica, prava lepotička! Pa res svež, igriv make up, ti zelo pristaja, prav osvetli obraz! Tole 'čokoladno' MR paletko imam tudi jaz, super je, sploh ker rada posegam po šampanjec in zlatih odtenkih.. Priznam, da sem včasih uživala v nekoliko kompleksnejših eye lookih, sedaj pa vedno pogosteje prisegam na preprostost in naravnost..

    Jutra pa... Načeloma nisem jutranji človek, oz. sploh ne, poletna jutra, sploh če prosta, brez obveznosti, so pa tudi meni čudovita :).



    Pa všeč mi je pestrost barv tvojih oblačil v omari, pravzaprav je tale pogled zelo podoben na odtenke v moji omari :)). Tudi jaz imam ful rada barve, črte, cvetlice, skratka vzorce...

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala ^-^. Ja ta paletka je zakon, jaz jo obožujem, pa še embalaža je res top. Saj hvala bogu, da smo si ljudje razični :D če bi vsi imeli radi jutra, kdo bi se pa potem pritoževal nad zgodnjim vstajanjem :P.
    Hvala, ja jaz ne bi mogla živeti v črno-belem svetu. Sem nora na potiske, barve, črte, različne vzorce in se vidi tudi v moji omari ja. In tudi, če je outfit mogoče bolj enobarven, potem barvo vnesem z nakitom. :)
    Hvala še enkrat za tvoj komentar! :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Všeč mi je tvoja raznolikost v omari in kako imaš lično pospravljen nakit :) sem prebrala, da si prenovila sobo.. boš mogoče kdaj objavila tudi slike sobe, kako si jo uredila? Čaka tudi mene ta projekt pa iščem malo navdiha :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Iii, hvala :). Ja imam namen spisati tudi to objavo, vendar me čaka še nakup nove postelje, pa se kar ne morem odločiti kakšno dimenzijo bi bilo najbolje vzeti. :) Ko pa bo sobo ponovno imela posteljo in ne le jogi, pa zagotovo sledi tudi objava. Hvala, ker si prebrala objavo in uživaj še naprej :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for taking your time to comment on our posts, we love to read them and answer back. <3