četrtek, 03. september 2015

Essie - Bahama Mama review

Ahoj! :)
Hello! :)
Poletje se počasi končuje - in ne le, da se pričenja sweater weather, tudi na nohtih bodo ponovno zaživeli jesenski odtenki. Pri meni ta odtenek predstavlja lak Essie - Bahama Mama. Zame je to eden lepših Essijevih lakcev in kot nalašč za pozdrav jeseni. :)
Preden pa sem na nohte nanesla lak, sem jih še malo oblikovala in jim privoščila negovanje z izdelki znamke Essence, ki jih vidite na spodnji sliki.
Summer is coming to an end and besides the fact that sweater weather is fast approaching, it's also time when our nails will once again shine in beautiful autumnal shades. My personal favourite is a nail-polish from Essie in the shade Bahama Mama. In my opinion it is one of the most beautiful shades from Essie and it's perfect for saying hello to autumn.
Before I applied the nail-polish I also cleaned and shaped my nails and after that I treated them with the products listed below.

♥ Essence studio nails - caring  nail oil
♥ Essence studio nails - jelly pearls hydrating gel
♥Essence studio nails - nail suticule remover pen
♥ Essence studio nails - ultra gloss shine
Nohte sem najprej očistila z odstranjevalcem laka, nato pa sem vanje vmasirala olje iz zgornje slike. Olje poskrbi za hitrejšo rast nohtov, všeč pa mi je tudi zato, ker za seboj pusti nežen vonj po marelicah.
Firstly I cleaned my nails with some nail-polish remover and then I massaged my nails with the caring oil in the picture above. The oil helps your nails to grow faster and I also like it because it leaves behind a nice apricot scent.
Na nohtih redno uporabljam tudi gel iz zgornje slike, ki poskrbi za obnovo nohtov in jih nahrani s provitaminom B. 
Usually I also use the hydrating gel which nourishes your nails and provides them with provitamin B.
Na koncu sledi še nanos laka, v tem primeru sem izbrala Essie lakec v odtenku Bahama Mama. Omenjeni odtenek je čudovite temno vijolične barve s pridihom rožnate in je zato kot nalašč za jesen. Po nanosu laka včasih dodam tudi lak za večji sijaj, vendar ga ta odtenek ne potrebuje.
In the end it's time to apply my nail-polish, in this case I choose Essie in the shade Bahama Mama. It's a wonderful warm and rich plum purple colour and perfect for autumn.  Sometimes after I apply my nail-polish I also add a gloss shine nail-polish but this particular shade has no need for it.
Kateri pa je vaš najljubši jesenski odtenek?
Which is your favourite nailpolish for autumn?


Do prihodnjič, uživajte v pričetku jeseni.

Till next time, enjoy in the first few days of autumn.



Tamara

14 komentarji:

  1. jaz sem tut ravno včeraj nanesla na nohte lak podobnega odtenka ker me takšni odtenki asociirajo na jesen. Sicer je od catrice ampak je zelo podoben. Čeprav sem čez poletje prisegala na nude odtenke jeseni vedno prešaltam na temnejše kot so tmno rdeča tmno modra ipd.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja. meni so za jeseni temni odtenki top! Čeprav moram priznati, da tudi jeseni in pozimi kdaj pridejo na vrsto tudi svetle oziroma žive barve (za novo leto ali pa božič je živo rdeča almost a must have :D)

      Izbriši
  2. Temna rdeča je res tako čudovita jesenska barva :D
    To olje uporabljam tudi jaz in sem zelo zadovoljna z njim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se čist strinjam. :D Ja jst sem bila res presenečena nad kakovostjo, pa še ful lepo diši. :D

      Izbriši
  3. A po tem olju res nohti hitreje zrastejo? Ker moji so tako upokojenski :( Drugače pa všečkam Essijaaaaa, ful hud odtenek, čisto jesenki je ja :) Zdaj že prav pogrešam kak Dm kuponček ugodnosti, že dolgo niso bili Essiji med njimi :/

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, jst bi rekla, da se kr pozna. Sicer meni na splosno nohti hitro rastejo, ampak tudi tole olje pomaga, pa se manj se mi cepijo ob straneh. In po uporabi so nohti res tko ful lepi in izgledajo negovani :) Tale Essie je men res lep, po resnici povedano sem ga kupila poleti in si ze takrat dvakrat namazala nohte, ker mi je tok lepa barva. Zdej na jesen bo pa še večkrat na nohtih <3
    Ja, jst tud čakam kupončke :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Točno ta je barva, ki najraje vidim na nohtih :) Še posebej v jesenskih in zimskih dnevih. Enkrat se spomnim, da je bila nekakšna kostanjeva-škrlatna barva pri essence limited edition in ko so jo dali ven iz prodaje, sem jo prav pogrešala. Potem sem pa videla, da ima Manhattan podobno barvo v dveh verzijah :) xx Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, jaz sem tudi navdušena nad njo :D Mogoče bo Essence v letošnji jesni tudi dal na voljo kakšne podobne odtenke kot limited edition...bomo videli :D

      Izbriši
  6. Zelo lep odtenek! Jaz se jeseni najbolj veselim sivih in nude odtenkov :)
    xx
    SASHA

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nude odtenki za jesni so mi tudi top! Na splošno pa bolje temne, tople barve. :)

      Izbriši
  7. Moj prvi in edini Essie lak, ki ga imam je ravno ta. Barva je čisto jesenska, čeprav sem ga tudi poleti imela enkrat na nohtih, ker se precej hitro suši in je zelo obstojen na mojih nohtih :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi jaz sem poleti ene dvakrat goljufala z njim. ;) In tudi jaz sem navdušena nad obstojnostjo. :D

      Izbriši
  8. Že tretji komentar, upam da tega objavi :D Ta essie lak je tudi meni top! Sem ga imela pa sem ga že do konca porabila, mogoče ga bom znova kupila :) drugače pa še vedno uporabljam poletne odtenke, upam da kateri lak še porabim do konca preden preklopim na jesenske odtenke :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je objavilo :D Ja meni je tudi noro lep odtenek, ko bom tega porabila bom verjetno kupila novega. :D Tudi jaz imam nagledani še dve poletni barvi, ki bi ju rada izkoristila pred nastopom tiste prave jesni. :D

      Izbriši

Thank you for taking your time to comment on our posts, we love to read them and answer back. <3