sobota, 19. september 2015

Jesenski makeup videz / Autumn makeup look

Ahoj! :)
Hello! :)

Prišel je september, to pa pomeni, da se bomo koledarsko (in tudi vremensko, bi rekla) kmalu poslovili od poletja in pozdravili jesenski letni čas, zato sem se odločila, da na svoje veke nanesem nekaj zemeljskih tonov. Čeprav moram priznati, da sama barv ne delim glede na letni čas (kot to počne zelo veliko žensk), ampak glede na trenutni navdih (tudi barvo laka za nohte, oblačil, dodatkov). :)

September is here and that means that we will soon say goodbye to summer (in regard to the calendar and also the weather) and we will open our arms to autumn. To celebrate the upcoming season I've decided to create an autumn make-up look using earthly tones. I do have to admit that I don't separate colours according to the season (as many women do) but I choose colours according to the present inspiration. 

Uporabila sem svoj prvi izdelek, ki sem ga naročila na spletni strani ličila.si, in je hkrati moja prva paletka znamke Makeup Revolution (že nekaj časa razprodana). To je:
I used my first product, ordered from ličila.si, and at the same time it's my first pallet from  the brand Makeup Revolution (sold out for quite a while). It's this pallet:
I <3 Makeup - #SELFIE paletka

Senčila med seboj zelo rada mešam oz. kombiniram, tako da tudi tokratni makeup ni izjema, izmed desetih možnih senčk, sem jih uporabila kar šest:
I like to combine different shades and this particular make-up look is no different. From ten possible shades, I used six of them. 
Senčila sem nanašala na podlago (Garnier BB cream light/clair, Essence pure skin anti-spot compact powder 01 beige).
As foundation I used the Garnier BB cream light/clair, and Essence pure skin anti-spot compact powder 01 beige.
Ostali izdelki, ki sem jih uporabila za ličenje oči so znamke Essence, z izjemo svinčnika za ustnice, ki je iz trgovine BIPA (kupljen v Gradcu), 
in sicer: svinčnik za oči - kajal pencil 08 teddy, maskara - get BIG! lashes volume curl (gre h koncu, zato trepalnice niso tako lepe, kot bi morale biti), tekoče senčilo, ki ga uporabljam kot base, saj se na mojih vekah odlično obnese - effect eyeshadow 06 UK's stonehenge in rdečilo - nauti girl 01 anchors aweigh!
Other products used are also from the brand Essence, with the exception of a lip liner which is from BIPA (bought in Graz):
eye pencil - kajal pencil 08 teddy
mascara - get BIG! lashes volume curl (I'm running out of it, so my lashes don't look as good as they are suppose to),
liquid eye shadow, which I use as a primer for my eyes, because it works really well for me, Effect eye-shadow 06 UK's Stonehenge and a blush -nauti girl 01 anchors aweigh!
Končni videz izgleda takole. ;)
The final look. ;)
Za bolj večerni videz, bi definitivno dodala še črn winged eyeliner (tudi za dnevni, saj imam rada močnejši makeup, vendar bi bilo za trenutno službo to pretirano) in na spodnjo veko zlate bleščice.
To transform this look to an evening look, I would do a black winged eye-liner (also for a day look since I like my make-up to stand out, but for my current summer job that would be too much) and also some gold glitter on my bottom waterline. 


Upam, da vam je všeč. :) Si z najine strani želite več takih objav? :)

I hope you like it. :) Would you like to see more post like this? :) 


Se beremo kmalu!

Keep in touch!


Natalija


9 komentarji:

  1. Kok ma lepe odtenke tale paletka :o
    ps: makeup je fantastičen! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ful! Takrat me je izmed vseh najbolj pritegnila. :) hvala! <3

      Izbriši
  2. Tisto kaj bi ti dodala zvečer jaz dostikrat nosim tudi podnevi,saj ni preveč vsiljivo po mojem mnenju zaradi zemeljskih odtenkov :D ful mi je pa všeč pod obrvjo tista črtica zlata :D super make up! :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi jaz zelo pogosto, tu sem mislila pa predvsem zaradi nadgradnje. :D ja, da je malo drugače. ;) hvala! <3

      Izbriši
  3. Super ti je uspel ta jesenski look in res kvlaitetne fotografije. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :) jaa, nov fonček se je kar izkazal. :D

      Izbriši
  4. Naredila si res lep in tudi zelo nosljiv jesenski videz, všeč mi je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, šele sedaj sem opazila komentar. :S Hvala, Mojca! :)*

      Izbriši

Thank you for taking your time to comment on our posts, we love to read them and answer back. <3