ponedeljek, 07. september 2015

Moja nova ljubezen / My new love

Ahoj! :)
Hello! :)
Ta vikend je bil zame emocionalno zelo naporen, najprej sobotno nakupovanje v Grazu in potem še nedeljski nakup novega telefona. AAAAA! :D Že vsaj 2 meseca sem noro čakala, da pride prvi teden septembra, zadnjih 14 dni pa sem odštevala, kolikokrat grem še spat. :D Navdušena sem, res. RES.
The past weekend was emotionally really difficult for me. First of all on Saturday we went to Graz to do some shopping and then on Sunday I got a new phone. AAAAA! :D I've been so excited about September and the last fourteen days in August I literally counted how many times I need to go to sleep before this past weekend arrived.

Reportaža iz Graza še pride, danes pa bom pisala o novem telefonu, ki nosi ime LG G4 (specifikacije) in o aplikacijah, ki jih trenutno uporabljam. Pri telefonu me je v nakup najbolj prepričal fotoaparat, dela zares lepe fotografije in to je meni pri telefonu (poleg klicanja, sporočil, jadajada - primarnih funkcij namena telefona) najpomembnejše. Izgleda takole:
Our Graz story (and haul) will be on the blog very soon, but before that I will write something about my new phone which is the LG G4 (specifications) and also something about my favourite phone apps.
The number one thing that convinced me to buy this one is its amazing camera. The pictures are of a very good quality, which is one of the most important factors when buying a new phone (besides calling, texting, you know what I mean :D). Behold my new phone:
(Brez prstnih odtisov seveda ne zmorem. :P)
(Of course I can't leave the phone without any fingerprints. :P)

V kolikor sem ga v enem dnevu uspela preizkusiti, mi je zaenkrat zelo všeč. Znova je bilo treba naložiti aplikacije, ki sem jih imela in uporabljala na prejšnjem telefonu (LG G2):
So far I've only used it for a day and I'm beyond satisifed. I also needed to install all the apps I used on my previous phone (LG G2):
- Snapchat 
- Instagram/Layout/No crop
- PicsArt
- CleanMaster/CM security

- 9gag
- Facebook/Messenger
- Pinterest
- Tumblr
- P tracker
- Icon changer
- Viber
Poleg teh, najpogostejših, pa imam še igre Ugani!, 94%, 2048 ter Flashlight in Polaris office. 
I also have 2 games called Guess! (similar to Ellen's Heads up!), 2048; Flashlight and Polaris office.

Kaj pa uporabljate vi? Bi bila vesela kakšnih koristnih predlogov. :)
Which are your most frequently used apps? I would love some suggestions to update my collection.

Se beremo kmalu!
Stay in touch!

Natalija

6 komentarji:

  1. mislim da pri meni najbol laufa instagram pa snapchat :''D jaz imam sicer mal odpora do lg telefonov ker je mami pred nekaj leti mela z njim katastrofalno izkušnjo. upam da so se zdaj kej popravl in da ti bo lepo služil. :)
    drugače pa še kako prekleto vem kako je to ko čakaš nov telefon :'D Meni se je lani že kar mešalo sem tut samo še odštevala dni :'D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Različni ljudje, različne izkušnje. :) Sem jaz tudi poslušala, ko sem kupovala LG G2, da mi bo sigurno vse štekal, da bo takoj crknil... pa deluje brezhibno ves čas, zdaj sem ga dala mami. :) Zato tudi ostajam pri LG, zaenkrat. :)

      Grozno, a ne? :D Sploh če ti telefon dosti pomeni, kot npr. meni. :P

      Izbriši
  2. Jaz tudi razmišljam o nakupu novega telefona ... tokrat nekaj malo cenejšega, saj nočem več 2 leti plačevati 50€ na mesec za telefon, ki je (ob zelo, zelo pogosti uporabi) čez 2 leti in pol itak skoraj neuporaben. :D
    Jaz pa razmišljam o Huawei-u, bomo videli. ;)
    Sicer pa najpogosteje uporabljam instagram in snapchat.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Popolnoma verjamem. :D s Huawei še nimam izkušenj, ampak kolikor sem brala, mi deluje ful fajn. :)
      Jaz tudi, pa facebook. :D

      Izbriši
  3. Tudi sama sem si pred kratkim privoščila novi telefon, Samsung Galaxy Note 4. :)
    Se mi je prvič zgodilo, da sem si privoščila malce novejšega, ker zadnja leto res veliko uporabljam telefon in mi je pomembno, da dobro deluje.
    Tvoj mi tudi deluje fajn, ampak sama sem nekako privržnica Samsungov. :) Ti pa želim, da ti bo telefon čim dlje služil. :))
    Tudi jaz najraje uporabljam aplikacije FB, Instagram in No crop; imam pa seveda tudi CM security, Viber. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ooo, ta je noro lep! :) in tudi dober, čeprav cena je pa tudi kar visoka. :)
      Ja, to je tudi odvisno od preference, sem imela pred LG G2 tudi jaz Samsunga, pa sem šla potem malo na drug teren. :D
      Smo si kar podobne. :D

      Izbriši

Thank you for taking your time to comment on our posts, we love to read them and answer back. <3