torek, 29. september 2015

Nivea aftershave balsam

Pozdravljeni!
Natalija in Tamara sta z vami že delili svoje nakupe iz Gradca, moja nova pridobitev pa je bil Nivejin after shave balzam, sicer namenjen negi moške kože po britju, v ženskem lepotnem svetu pa je postal odličen nadomestek podlage za puder oz. »primerja« za obraz. Sklenila sem preizkusiti ali to drži. In že takoj, ko sem prišla domov, naletela na vprašanje za koga izmed moškega dela družine sem ga kupila. »Am … zame je. «.*zvok čričkov* ;)
Greetings!
Natalija and Tamara have already shared their haul from Graz. What I got was Nivea aftershave balsam, primarily intended as aftershave for men’s skin, but in women’s beauty world it became known for its face primer skills. I decided to test if that’s true.  And when I got home, the first question that I received was for which member of the family I bought it. Umm … It’s for me. *awkward silence cricket sound* ;)
* Opomba: ko pišem o pudru imam v mislih tekočo podlago
Moj tip kože: imam normalen tip kože z občasnimi nečistočami. Predvsem pozimi imam na licih izsušeno povrhnjico. 
Uporaba: primer se največkrat uporablja pri razširjenih porah in mastni koži, da se puder ne useda v pore in gubice ter da podaljša njegovo obstojnost. In sama od njega pričakujem ravno to. Ker pa v osnovi ni namenjen prav temu, nima klasičnega občutka primerja (ki zaradi silikonov ustvari gladek sloj na koži), ampak je predvsem vlažilen. Navlažena koža pa je ključ do lepe kože nasploh in tudi puder se lepše nanaša.


Skin type: I have normal skin type with occasional blemishes. In winter time it can get a bit dry.
When to use it:  people often use face primers if they have large pores and oily skin so the foundation doesn’t settle in pores or fine lines and it also extends the wear of foundation. And that is exactly what I expected. But because it’s not intended for a face primer it doesn’t have that smooth skin feeling (created with silicone based face primers). It’s very moisturizing and moisturized skin is happy skin. Make up looks way better and the process of applying foundation is easier.   
Tekstura in vonj: je v obliki tekočega losjona, vpije se srednje hitro, zato po nanosu počakam minuto ali dve. Vonj je tipičen »moški« (sandalovina?), sicer meni zelo všečen in nevsiljiv, zato me ne moti. Na koži pa se ne obdrži dolgo (po 20 min ne bo nihče več zaznal, da dišite kot ded'c. ;) )  
Embalaža: je narejena iz zelo trde plastike, ki me spominja na mešanico med steklom in plastiko (če je to mogoče in če ima smisel, ne znam opisati drugače). Je precej težka in vsekakor ni namenjena prenašanju naokrog (čeprav, če pomislim še enkrat, če bi me kdo napadel, bi bila dobro orožje za samoobrambo ;) ). V idealnem ženskem svetu bi zaradi tekoče teksture verjetno imela pumpico, ampak ker je narejena za moške, ki si balzam zlijejo na roko in nanesejo na obraz (predvidevam in prepričana sem, da je v 90 % res tako) ima le široko odprtino, ki funkcionira povsem v redu. Vsebuje 100 ml.   

Texture and scent: It’s in a form of runny lotion which takes a little time to sink in (you have to wait a minute or two before applying other products). The scent is masculine (sandalwood maybe?) and I like it. It’s pleasant and not very strong. After 20 minutes it’s no longer noticeable on the skin (so don’t worry no one will point out that you smell like a man. ;) ). 
Packaging: is made of plastic that reminds me of mixture between plastic and glass if that make sense. It’s very heavy and because of that I wouldn’t recommend carrying it around (although it would make perfect self-defense weapon :D ).In ideal women’s world there would be a pump because it has a runny texture, but because it’s intended for men who pour it out of the bottle and slap it on their face (I’m exaggerating a little but I’m sure that is 90 % true) it has a large hole that works just fine. It contains 100 ml. 

Sestavine: glavni car glavna sestavina (poleg vode)  je glicerin, ki kožo vlaži oz. jo varuje pred izsušitvijo ter poskrbi, da se puder lažje nanaša in bolje oprime kože. Vsebuje tudi ekstrakt kamilice, ki pomirja kožo. Naj omenim še to, da vsebuje tudi potencialno komedogeno sestavino (isopropyl palminate), na kar bodite pozorni, če se vam mašijo pore (meni jih ne).

Ingredients: the main ingredient (beside water) is glycerin which prevents skin dryness, foundation glides on easier and stays on longer. It contains extract of chamomile which calms down the skin. I should warn you that it contains comedogenic ingredient (isopropyl palminate) and you should be aware if that clogs your pores. I didn’t have that problem.
Cena in dostopnost: Dm, Muller, Drogerija Tuš, Merkator, Interspar, E.Leclerc … you name it. ;) Le cena verjetno malce variira. V Avstrijskem Mullerju je bil 7 €.

Ali deluje? Zame, da. Puder se lažje nanese oz. bolj oprime, nekoliko podaljša tudi obstojnost in prepreči, da bi puder poudaril suha področja (luskice). Ampak (!) to načeloma lahko dosežem tudi z nanosom kvalitetne kreme. Prav tako nisem prepričana, ali bi bil osebam z razširjenimi porami in mastno kožo dovolj. 

Price and accessibility: I bought mine in Muller and paid 7 €. You should find it in almost every drugstore. The price might vary. 
Does it work? For me it does. Balsam prepares the skin so the process of blending foundation is easier, faster and foundation lasts a bit longer. It also prevents foundation to cling on dry patches. But I can also achieve that with a good hydrating moisturizer (and proper skin care).  I’m not entirely sure it would work for people with oily skin and large pores.



Patricija

4 komentarji:

  1. O Patricija, si se jima pridružla? :) Super! :) Drugače pa wauuu zanimiva ideja. Mi sploh ni prišlo na misel kot nadomestek za primer :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Živjo, Valentina!
      Ne, ne, sem le gostja. ;) Ja, se je kar dobro izkazal, tako da če iščeš vlažilen primer ali samo nekaj vlažilnega za pod puder, ga priporočam. :)

      Izbriši
  2. Lepo slišati, da sestavljate kar tri članice ta blog :) všeč mi je tvoja koža, ker izgleda tako lepo gladka in tvoje temno rjave oči :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za kompliment, Mojca! :)
      Sicer pa je moja objava na blogu le gostujoča. :) Natalija in Tamara sta me povabili, naj napišem oceno. :)

      Izbriši

Thank you for taking your time to comment on our posts, we love to read them and answer back. <3