petek, 09. oktober 2015

Catrice: FALLosophy - najljubša izdelka / Favorites

Ahoj! :)
Hello! :)


Vse se vrti okoli jeseni, sploh na najinem blogu. :D Že nekaj časa ni bilo beauty objave, tako da danes predstavljam svoji pridobitvi iz, vsem že poznane, omejene kolekcije Catrice - FALLosophy
It's all about the autumn, especially on our blog. :D And it's also about time to post something beauty related, so today I'm presenting you my purchase from Catrice - FALLosophy (limited edition). 
Najprej sem kupila lak za nohte, ogledane šminke pa takrat v Müllerju niso imeli več, vendar sem jo ravno včeraj zasledila v drogeriji DM in jo veselo odnesla na blagajno. ;)
Firstly, I only bought a nailpolish, because the lipstick I was going to buy wasn't there anymore (Müller), but I discovered it yesterday in a different drugstore (DM), so I happily took it to the cashier. ;)
Na voljo so trije odtenki šmink in pet različnih lakcev, v prikupni embalaži, na kateri je motiv listja. Ob ogledovanju slik na internetu, sta mi takoj postala všeč: lak v odtenku C04 Fabuluos Fox-ia (čeprav v živo odtenek ni enak tistemu na sliki, je v bistvu še lepši) in šminka C01 Fabuluos Fox-ia. Lak je v klasični Catrice steklenički, šminka pa ima malce bolj poseben način odpiranja in zapiranja - magnet, kar je pri meni ustvarilo še dodaten "wooooooow" efekt. :D
There are three different shades of lipsticks and five different shades od nailpolishes, all stored up in those cute packages with leaves as a motive. When I was looking at them on the internet, two products caught my eyes immediately: nailpolish C04 Fabuluos Fox-ia (in person, the shade is not even close to the picture, it's even prettier) and lipstick C01 Fabuluos Fox-ia. The nailpolish is in a classic Catrice bottle, while the lipstick has a more special way of opening and closing - a magnet, which made me even more excited. :D
Nanesla sem podlak Essence - Studio nails XXL nail thickener in manikiro, ustvarjeno z novim lakcem, popestrila z bleščičnim lakom Bershka - OPAL 46 in zaključila z nadlakom Golden Rose - Quick dry top coat.
First things first - I used a nail thickener as a base coat polish, then added some glitter to create a more interesting look and finished my manicure with a layer of transparent top coat.
Všeč mi je dejstvo, da obe moji pridobitvi nosita enako ime, zato je danes na mojih ustnicah obvezno tudi nova šminka, I feel ... matchy-matchy. :D
I like that both of my new goodies have the same name, so today I am wearing a new lipstick too, and I feel so ... matchy-matchy. :D
Kaj pa ve menite o izbrancema? :)
What do you think of my choice? :)


Se beremo!

Have fun till next time!


Fabulous Natalija :P

2 komentarji:

  1. O, k maš lepa ozadja na fotkah! Sploh kompozicija pri Bershkinem laku mi je všeč :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Sem zacutila navdih in ga izkoristila. :D

      Izbriši

Thank you for taking your time to comment on our posts, we love to read them and answer back. <3