petek, 30. oktober 2015

Diskretni halloween nohtki / Discreet halloween nails

Ahoj! :D
Hello! :D
V poplavi čudovitih, umetniških - a vpadljivih poslikav na nohtih, sem pomislila na tiste ženske, ki bi si morda želele kakšne bolj diskretne variante (morda zaradi službe, spretnosti ali pa lastnega okusa), pa vendar dovolj nazorne, da se opazi, da gre za poslikavo, ki skladna z nočjo čarovnic. :)
Halloween is just around the corner and the internet is already filled with a bunch of beautiful, artsy - but flashy nail art. But not all women can pull of such nail designs (maybe due to their job, their skills or personal taste) so I decided to create a more discreet nail art but at the same time noticeable enough to wear on Halloween night. :)
Najprej sem nanesla podlak, nato pa celotno površino nohta nalakirala z Essence thermo nailpolish 01 warm my heart! lakom, ki variira med nude in svetlo mareličnim odtenkom, glede na temperaturo.
First of all I put on a base coat and after that I used Essence thermo nail polish in 01 warm my heart that varies between a nude and light peachy colour, depending on the temperature. 
Nato sem z lepilnim trakom označila, kje želim imeti prehode ter nanesla še temno rdeč Golden Rose matte lak.
After that I used some tape to mark a line and I added a dark red Golden Rose matte nail polish.
Za konec sem se odločila vse skupaj popestriti z nalepkami pajkov (ki se jih drugače zelo bojim!), uporabila pa sem nalepke, ki sem jih kupila v Müllerju:
To finish off the design I decided to use spider stickers (even though I'm terrified of spiders!) which I bought in Müller.
Niso pa všeč le meni. ;)
And I'm not the only one who likes them. ;)
(Tale naš črni muc definitivno ne prinaša nesreče!<3)
(Black cats don't bring bad luck!<3) 

Tako, easy halloween nohtki so končani. Lahko bi nanesla še nadlak, vendar nisem želela uničiti mat efekta, najboljši zaključek pa definitivno doda tale thermo lak, saj se spreminja in izpade malo spooky. ;)
There our Halloween nails are finished. I could use a top coat nail polish but I didn't want to ruin the matte effect, besides the thermo nail polish gives the best finish, since it changes colour which makes it a bit more spooky. ;)


8 komentarji:

  1. Mandarine na prvi fotki so tuk simpatične. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Luškano :) Jaz pajkov ne maram, tako da bi jih zamenjala za netopirje, drugače bi se vsakič prestrašila, ko bi pogledala nohte :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha jaz se ravno s tem tolazim, da so samo na nohtih. :D in da je vsaj en dan v letu drugace glede mene in pajkov. :P

      Izbriši
  3. Meni so zelo všeč! <3 Nalepke so pa super. Sem razmišljala o njih, ampak glede na to, da so moji nohti v obupnem stanju, ni smisla :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :* Ja, jaz sem jih tudi skrajsala. :/

      Izbriši
  4. Zelo simpatična manikura, nalepke sploh :)! Oz. vse skupaj skombinirano :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for taking your time to comment on our posts, we love to read them and answer back. <3