nedelja, 04. oktober 2015

Jesen je v zraku

Ahoj!
Jesen je v polnem razmahu in zame najlepši del tega letnega časa so sprehodi po pisano obarvanih gozdovih. Dodaten plus pa je seveda, če ti pri tem uspe nabrati še kaj kostanja. ;)

Današnji dan sem izkoristila za potep po gozdovih v svojem domačem kraju, družbo pa mi je delala prijateljica Tajda, ki je tudi poskrbela za vse fotografije. :D

Skupaj sva nabrali kostanj, preplezali nekaj dreves, se fino nasmejali, sprehod pa zaključili z bežanjem iz gozda, ker sva slišali neke čudne zvoke. #nevergotothewoodwithoutbackup :D
 Poskušam se izogniti slinastim poljubčkom :P


 Kostaaanj! :D

Do prihodnjič si tudi vi vzemite čas za kakšen jesenski sprehod. <3


Tamara 

8 komentarji:

  1. Jaz tudi ful rada nabiram kostanj. :)
    Luškane fotografije, mislim, da mam enake čevlje. :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaaaa, to je nekaj najboljšega :D
      Hvala :) Sem včeraj brala tvojo objavo, pa se mi je zdelo, da imava enake. :D Imajo notri leopard vzorec?

      Izbriši
  2. Aaaaa kolk si ga nabrala :D js sem se tud za vikend spravla, sem mela glih za dve manjši posodi. Pa dobr, glede na to, da ga kr sama jem :P

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam sva rabli it na tri razlicne lokacije :D uuu, pridna! Kostanj je res top šit! :P

    OdgovoriIzbriši
  4. Ah, kostanj! Jaz sem ga hotela it nabirat jutri, ampak bo dež. <_< pa drugič!

    OdgovoriIzbriši
  5. Saj bo še čas. ;) pa še letos ga je res veliko v primerjavi z lanskim letom ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja, tile zvoki znajo biti strašljivi - preizkušeno! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vse še 10x bolj scary v tistem momentu. :D

      Izbriši

Thank you for taking your time to comment on our posts, we love to read them and answer back. <3