nedelja, 08. november 2015

Bananin sladoled / Homemade banana ice cream


Ahoj! :)
Hello! :)
Izkoriščamo še zadnje nekoliko toplejše dni, in tik preden večere ob sladoledu zamenjamo z vročo čokolado, sem pripravila recept za nadvse lahko pripravo domačega bananinega sladoleda. Vse, kar potrebujmo so: banane, kokosovo mleko (uporabila sem KOH Coconut) in mešalnik.

We are enjoying are our last warm days and right before we change ice cream evenings with hot chocolate, I prepared a recipe for homemade banana ice cream. All we need is: bananas, coconut milk (I used KOH Coconut) and blender.
Uporabila sem dve banani, ki sem ju predhodno zamrznila, vendar samo zaradi boljšega občutka, koliko kokosovega mleka moram dodati (da ga ne vlijem preveč). Vse skupaj sem zmešala in zmes nadevala v modelčke za sladoledne lučke (količina mase je zadostovala za tri lučke).
I used two frozen bananas, I froze them only because I have a better feeling for how much milk I need to add (so I don't pour it too much). I mixed all the ingredients and put them into these models (I could fill three of them).
Znova sem jih postavila v zamrzovalnik in medtem pregledala, kaj piše na embalaži KOH kokosovega mleka:
I put them in the refrigerator again and meanwhile I checked what it's said in the package of KOH coconut milk:
Vse, kar je še potrebno narediti, pa je, da ga preizkusimo. Takole sva se sladkali z babico:
All we need to do in the end, it is to try it. Here's how me and grandma satisfied our sweet tooth:
Beremo se spet jutri, saj imava v načrtu še nekaj objavic, kajti KOH coconut izdelke lahko uporabimo na različne načine in bi želeli tudi z vami deliti svoje zamisli.
You'll hear from us tomorrow, we are planning to post more about KOH coconut products, because you can use it in many different ways and we'd like to share our ideas with you.


Natalija

2 komentarji:

Thank you for taking your time to comment on our posts, we love to read them and answer back. <3