ponedeljek, 09. november 2015

Jabolčni sok s kokosovo vodo / Apple juice with coconut water

Ahoj! :)
Hello! :)
Danes sem pripravila okusen jabolčni sok, vendar ne tako, kot ponavadi, saj sem namesto navadne vode, uporabila kokosovo. Moram priznati, da mi okus kokosove vode ne ustreza, vem pa, da ima veliko pozitivnih učinkov na telo, zato jo dodam h kakšnemu sadju, pa zadeva izpade super. :) Tudi današnji receptek je zelo preprost in nam vzame le minimalno časa. 
Today I prepared this delicious apple juice, but not in a classic way, because instead of regular I used coconut water. I must admit, that I actually don't really like the taste of coconut water, but I know, that is has a lot of positive effects on our body, so I combine it with different fruits and it all comes out yummy in the end. 
Potrebujemo jabolka, kokosovo vodo (uporabila sem KOH coconut water) in mešalnik.
This recipe is also very simple, we only need apples, coconut water (I used KOH coconut water) and blender, of course.
Na koncu sem v kozarec dolila še nekaj kokosove vode, saj sem želela sok in ne smoothija. Okus je zelo jabolčen (no shit, Sherlock? :D) in osvežilen, hkrati pa veš, da je notri tudi zdrava kokosova tekočinica.
In the end I added more coconut water, because I wanted juice, not smoothie. It tastes like apples (no shit, Sherlock? :D), it's fresh, and the greatest part is that you know that there's healthy coconut liquid in it.


Pa lep pozdrav!
Kind regards!


Natalija

2 komentarji:

Thank you for taking your time to comment on our posts, we love to read them and answer back. <3