nedelja, 22. november 2015

Maybelline Matte Color Tattoos Review

Ahoj!
Hello!
Pravijo, da si vsi ljudje v življenju zaslužijo drugo priložnost. S tem se popolnoma strinjam in sem se zato odločila, da usodo svojega obraza zopet prepustim Natalijinim rokam. Priznam, da sem bila nad ustvarjenim makeup videzom navdušena, Natalija se je odlično odrezala, veliko bolje kot takrat, ko me je ličila z zavezanim očmi. :P
They say that everybody deserves a second chance and I couldn't agree more. Therefore I've decided to let Natalija create another makeup look for me and I must admit she did a fantastic job. She created a far more wearable look than the one she did as a blindfolded makeup challenge. :P
Ob tej priložnosti sva se odločili, da preizkusiva še nove Maybelline Matte Color Tattoos, in sicer v vlogi podlage za senčilo - uporabili sva odtenek Creme De Nude 93. Sama imam zelo mastne veke in težko najdem podlago za senčilo, ki bi preprečila, da se razmaže oz. nabere v očesno gubo. Nad izdelkom sem navdušena, do sedaj nobena podlaga ni delovala tako učinkovito, celoten makeup oči je ostal točno tak, kot je bil ob nanosu (torej vsaj 13 ur, potem sem šla spat :P). 
We took this opportunity to try out the new Maybelline Matte Color Tattoos as a primer for the eyelids – we used the shade Creme de Nude 93. I must admit that I have really oily eyelids and until now I haven't found a primer that would prevent my eyeshadow from creasing. However the new Color Tattoos are amazing and my whole makeup stayed exactly the same from the moment that it was made ( for about 13 hours and then I went to bed so I had to ruin the masterpiece :P).
Natalija je za moj videz uproabila sledeče izdelke:
For the makeup look Natalija  used the following products:

 Essence eyeshadow - 02 Dance all night
PREJ / POTEM:
BEFORE / AFTER:
   


Kaj menite, je Natalija naredila popravni izpit iz ličenja? ;)
What do you think? Did Natalija improve her makeup skills? ;)


Tamara

6 komentarji:

  1. Joj Tamara, veš kok si lušna! Prvo kot prvo je Natalija naredila res lep mejkap, drugo kot drugo, ta ti noro pristaja! Js sem se že tak najavla, da bom v prihodnje še js prišla na vrsto :P Mi je pa šminka zelo všeč!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iiiiii hvala :* Ja jst sem bila res navdušena in se bom zdej tudi sama poskusila večkrat tako namazat. :D Haha, ti se kr najavi. Opa, za šminko pa ni napisano kaj sva uporabili. Natalija je kombinirala svinčnik za ustnice od Essence - Lovely Frappucino in pa šminko od Catrice Ultimate Stay - 020 All that she wants. :)

      Izbriši
  2. Oh absolutno je naredila tale izpit, razlika je več kot očitna in meni zeloo všeč. Sem zadnjič gledala to Maybelline senčko pa mislim da si bom res vzela eno:).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, tudi meni je top. :D Senčke pa res priporočava, jst sem nad obstojnostjo res navdušena! Imava pa tudi na FBju giveaway, kjer je del nagrade tudi ena senčka, pa se lahko pofočkaš. ;)

      Izbriši
  3. Natalija se je res potrudla! :) in seveda sem šla potem naslednji dan kupit senčko, samo v drugi barvi - Creme de rose :) res so super, imam še 3 druge color tattooje in jih obožujem!

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaaa, se popolnoma strinjam :D uuuu, nice. Jaz imam od prej tudi vijolično samo mi barva ne odgovarja čist in jo bo zdaj še Natalija preizkusila ;)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for taking your time to comment on our posts, we love to read them and answer back. <3