četrtek, 10. december 2015

Jesenski outfit / Autumn outfit

Ahoj! :)
Hello! :)
Zima je že skoraj tu, zato se danes spomnimo še zadnjega nekoliko toplejšega jesenskega dne, ko še nisem potrebovala veliko oblačil, da me ne bi zeblo. To je bila črno-bela kombinacija oblačil, s srebrno-črnimi dodatki.
Winter is almost here, so let's remind ourselves of a last warmer autumn day, when I didn't need a lot of clothes to keep me warm. It was a black and white combination of clothes with silver and black accessories.
Vsi, ki me poznajo, vejo, da v moji omari prevladujejo črna oblačila, zato tudi ta outfit ni izjema. :D Oblečene imam črne pajkice iz Primarka, majico, kupljeno v trgovini Two way, najljubši kos - dolga jopica, pa je iz New Yorkerja in je bila ljubezen na prvi pogled. :D
All of my friends know, that in my closet you can find mostly black clothes, so this outfit isn't an exception. :D I wore black tights from Primark, shirt that I bought in Two way and my favorite piece of clothing - a long cardigan from New Yorker, which was definitely love at first sight. :D
Škornji so prav tako iz Primarka in odkar sem jih kupila, jih nosim skoraj vsak dan, saj so udobni in se v njih res dobro počutim, pa tudi dodajo kakšen centimeter moji minion višini. ;)
The boots I also bought in Primark and I've worn them almost every day since the day they were bought because they are really comfortable and I feel really good in them - they also add some centimeter to my minion height. ;)


Love,


Natalija

4 komentarji:

Thank you for taking your time to comment on our posts, we love to read them and answer back. <3