nedelja, 06. december 2015

Nakupovanje v Gradcu 3. / Shopping in Graz 3.

Ahoj!
Hello!

V začetku novembra smo se babe zopet odpravile čez mejo v šoping. Tokrat smo najprej zavile v Primark, potem pa na hitro še v ostale trgovine (Muller, Bipa itd.). Nakup je bil uspešen za vse članice odprave, novosti, ki sva jih domov odnesli z Natalijo pa lahko vidite spodaj. ;) 

In the beginning of November, us ladies decided it's time to make another trip to Graz. This time our first stop was Primark and after that we had a look at some of the other stores as well (Muller, Bipa, TK Maxx). Our shopping trip was successful and all the participants were happy with their purchase. You can see the things we bought in the pictures below. ;)
1. Obsedena sem z božičem oziroma kar s celim prazničnim decembrom in zato nisem mogla mimo te majice z napisom. Zraven pa sem vzela še pulovrček s srčki. 
1. I'm obsessed with everything Christmas related so I couldn't leave without this printed T-shirt. The heart sweater is also very cute and I had to have it. 
2. Ker prihaja mraz je bilo potrebno kupiti tudi nogavičke in pa "žabe". :D Prav tako pa nisem mogla mimo Disneyeve vrečke za nakupovanje.  Totalen otrok, I know. :D
2. It's slowly getting a bit colder and therefore socks and tights were a mandatory purchase. I also needed a new shopping bag and I found this cute Disney one. Total kid, I know. :D 
3. Tale pulover je šel z mano zaradi čudovitega zadnjega dela, kjer po sredini poteka čipka.
3. This sweater went with me, because of the gorgeous back that has a lace detailing. 
4. Že v prvi objavi iz Gradca sva govorili, da iz Primarka na moreš brez nove pižame. Jaz sem tokrat odnesla dva spodnja dela ...
4. We already discussed the pajama situation in our first Graz post and this time I took two new pajama bottoms ...
5. ... in pa seveda en zgornji del. Pande <3
5. ... and of course on T-shirt to match my bottoms that I bought last time. Pandas <3
6. V Primarku sem kupila še vatke in vatirne palčke, v Mullerju pa Eos balzam za ustnice in Oreo piškote z dvojno kremo.
6. In Primark I also bought some cotton pads and q-tips then in Muller I bought an Eos lipbalm and Oreos with  double cream.
7. Mislim, da sem nože na zgornji sliki naročala že dve leti, pa jih nikoli ni bilo na zalogi. Sedaj pa sem ji končno dobila, in sicer smo nanje naletele v TK Maxxu. In to po znižani ceni! :D :D
7. I think I've been looking for this knives for at least two years but they were always sold out. But now I finally got them. I actually bought them in TK Maxx and they were even on a sale. It was a complete bargain! :D :D 

Natalija je kupila pižamo, črn pulover, pet črnih in ene vijolične pajkice, črno majico s srčki (sploh nisva opazili, da sva izbrali enako :D) navadno črno jopico s kapuco (res je očitno, da je črna moja najljubša barva - poleg rdeče :D), kar nekaj spodnjih hlačk, škornje, vatke ter sladkarije za mlajšega bratrančka in sestrične. :)

Natalija bought pajamas, black sweater, five black (and one purple) tights, black sweater with white hearts (we didn't even notice that we chose the same print :D), basic black cardigan (it's quite obvious which is my favorite color - beside red :D), some underwear, boots, cotton pads and sweets for her little cousins. :)




Tamara & Natalija


6 komentarji:

  1. lep nakup ! ful so mi všeč spodnje hlačke in ofkors minion čokoladice ! <3 te pa itak zmagajo !

    OdgovoriIzbriši
  2. Gatikeee <3 Mi je pa všeč Tamarin spodnji del pižame - pingvinčki! OMG Minion čokolade!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz sem bla tut konec novembra spet v primarku :) sem pa bolj darila kupovala, sebi sem kupla samo malo malenkosti - žabe, zoknčke, itd :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaaa :D jaz sem tudi že takrat kupila nekaj darilc za nečakinjo. :D Naslednji izlet bo pa zdej verjetno na pomlad :D Do takrat pa #spendingban :D (Tamara)

      Izbriši

Thank you for taking your time to comment on our posts, we love to read them and answer back. <3