torek, 29. december 2015

The Balm - Nude 'tude

Ahoj!
Hello!
Pred kratkim sva v nagradni igri, ki jo je priredila znana znamka ličil The Balm, zadeli vsaka svojo paletko Nude 'tude. Hvala še enkrat!
Danes sva obe paletko tudi preizkusili in ustvarili dva različna videza. :)
Not long ago we won a giveaway from the brand The Balm and we each got our own Nude' tude palette. Thank you again!
Today we tried it out and created two different makeup looks. :)
Natalija
Rada mešam oz. kombiniram različne odtenke, tako da tudi tokrat ni šlo drugače. :D Uporabila sem Sassy, Stubborn, Sexy, Seductive, Stand-offish, Sleek in Snobby. Všeč mi je pigmentacija, prav tako se zelo lepo zabrisujejo; v sami paletki pa so odtenki senčil dobro izbrani, lahko jih uporabljamo vsakodnevno, za različne priložnosti. Za podlago sem uporabila Maybelline Matte Color Tattoos - Creme De Nude 93, na koncu pa dodala le še maskaro, Essence get BIG! lashes volume curl.
I like to combine different shades and this particular make-up look is no different. :D From 12 possible shades, I used 7. I really love the pigmentation, they blend beautifully and all of the collected shades are very useful for everyday's makeup and different occasions. As a base I used  Maybelline Matte Color Tattoos - Creme De Nude 93 and in the end I added mascara Essence get BIG! lashes volume curl. 
Tamara
Pri ustvarjanju svojega makeupa sem uporabila tri senčke, in sicer Stand-offish, Silly in pa Serious.
Na veke sem najprej nanesla primer (Maybelline colour tattoo), potem pa sem čez celo veko nanesla senčko Stand-offish. Nato sem dodala še senčko Silly, namesto črtala za oči pa sem uporabila senčko Serious.
Senčke se super pigmentirane in se res lepo nanašajo. Poleg tega pa so tudi zelo obstojne (preverjeno!). :)
Videz sem zaključila še z nanosom maskare Bourjois Push Up Volume Glamour.
Vse skupaj res preprosto, a kadar se odpravim samo na faks, je tudi to čisto dovolj, ;)
To create my makeup look I used three eyeshadows: Stand - offish, Silly and Serious. First of all I primed my eyelids with the Maybelline Colour Tattoo, then I applied Stand - offish all over my eyelid. On top of that I put Silly and instead of using an eyeliner I used the eyeshadow Serious. 
The eyeshadows are really pigmented and they are easy to apply. In addition to that they are really long-lasting (confirmed!). :)
I finished my look with two coats of the Bourjois Push Up Volume Glamour mascara. 
It' a simple makeup look, but when I only need to go to the uni, this is enough. ;)


Do naslednjič,
Till next time,


Tamara & Natalija :)





8 komentarji:

  1. Sicer bi raje mela ono s tipi, samo je pa tudi ta ful posrečena ;) :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Sicer me odtenki nekak ne prepričajo ampak na vama pa zgledajo superca pa sam izgled paletke je tut ful zanimiv.

    ps: se morem pohvalit da sem vaju končno začela ločit po imenih. thanks to snapchat :'D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za uporabljat so res poezija. :D Hvala! :)

      Hahahaha. ;) lajkam! :D (Natalija)

      Izbriši
  3. tudi jaz bi raje ono z mačoti ja :)
    ampak tudi ta je všečna, sploh prvi videz mi je všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hudo, hudo, HUDO! <3

    Zelo lep mejkap sta ustvarili! Mene je po sliki takoj prepričal odtenek Sexy, ker je tak ... sexy :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaa! <3 Meni je tudi ta najbolj všeč. :D (Natalija)

      Izbriši

Thank you for taking your time to comment on our posts, we love to read them and answer back. <3