četrtek, 28. januar 2016

TOP 3: Most worn lipstick

Ahoj! :D
Hello! :D
Danes sledi prva izmed serije kratkih TOP 3 objavic. :) Govora bo o mojih treh šminkah, ki jih največ uporabljam.
Here we are, starting with our first post of TOP 3 serie posts. I'll talk about my three lipsticks which I wear the most.

1. Max Factor - 853 Chilli

2. Catrice Ultimate Stay 020 - All that she wants
3. BarryM - Genie
Fotografije so nekoliko slabše, vreme in razpokane ustnice nočeta sodelovati takrat, ko imam odmor med učenjem. :S
Those photos aren't that good, because the weather and my chapped lips refuse to cooperate when I'm having a break from studying. :S


Katere pa ve najpogosteje nosite? :)

And you? :)



Natalija

7 komentarji:

  1. Čudovita, tale od Catrice mi je zelo všeč. Moje najpogostejše so MAc - Viva glam 2 by Nicki Minaj, YSL in pa Essence ena iz posebne izdaje, taka sivkasta je :) xoxo

    Visit me: http://naturallymarcela.blogspot.si/2016/01/face-care.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, tale Viva glam 2 by Nicki Minaj je kar taka vpadljiva, mi je všeč, samo mogoče se mi zdi malo presvetla. :D

      Izbriši
  2. Čudovita, tale od Catrice mi je zelo všeč. Moje najpogostejše so MAc - Viva glam 2 by Nicki Minaj, YSL in pa Essence ena iz posebne izdaje, taka sivkasta je :) xoxo

    Visit me: http://naturallymarcela.blogspot.si/2016/01/face-care.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Catrice je tudi meni top, samo en drug odtenek, ne vem kaj je že :P No pa Mac seveda haha drugače pa Golden Rose in pa ena še od Youngblood. Na tebi so pa vse tri seveda lepe!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, moram preizkusit kakšno od Golden Rose, zaenkrat sem samo njihove lakce. Mislim, da bi znali imeti dupe od Mac - Sin, ki si ga tako želim. :) Morava it preverit enkrat. ;)

      Izbriši
  4. uh ne vem kje bi začela:), ampak recimo da mije zj ena taka nežnobaby rozkasta od Collistarja ful všeč in od deborah rdeča odt. 33. , Golden rose velvet matt so super šminke, meni jevšečnjihov barvni izbor:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tale od Deborah je res lepa, imam ful rada rdeče šminke.<3 GR šminke pa res skoraj vse pohvalite, se moram odpravit po kakšno. :D

      Izbriši

Thank you for taking your time to comment on our posts, we love to read them and answer back. <3