torek, 09. februar 2016

Makeup Revolution: Pink Fizz

Ahoj! :)
Hello! :)
V svoji zbirki imam kar nekaj izdelkov angleške znamke Makeup Revolution, od senčk do rdečila. Do sedaj sem bila najbolj navdušena nad njihovo Flawless paletko, vse dokler nisem odkrila Pink Fizz paletke, ki sodi v zbirko čokoladnih paletk. Naročila sem jo prek spletne strani ličila.si in komaj čakala, da jo preizkusim. Paletka mi je bila všeč takoj, ko sem videla barve, ki jih vsebuje in nisem razočarana. Natalija lahko pove, da sem paletko imela ogledano vse odkar je prišla prvič na trg. ;)
I have quite a lot of products by the brand Makeup Revolution, from eyeshadows to blush. Until now, I've been obssesed with the Flawless palette. But now that place has been taken by the one and only Pink Fizz palette that is a part of their chocolate bar palettes. I ordered the palette from ličila.si and I couldn't wait to try it out. I immediately liked the palette because of its colours and I wasn't disappointed. Natalija can confirm that I've had my eyes on the palette from the moment it came out. 

Paletka ima 16 barv, 14 bleščečih in le dve mat. Večinoma vsebuje dokaj svetle odtenke razen temno vijolične in dveh temnih rjavih odtenkov.

The palette includes 16 colours, 14 shimmery and two matte colours. It mainly includes lighter colours, except for one dark purple and two dark brown shades.
Senčke so zelo dobro pigmetnirane, z izjemo prve vrstice, kjer se nahajajo najsvetlejše barve.
The pigmentation is really nice, only the first row where the brightest colours are, the pigmentation is a bit disappointing.
Senčke so super obstojne, sama sem ustvarjen makeup videz nosila cel dan (predhodno sem na oči nanesla Maybelline color tattoo namesto podlage) in senčke so se odlično odrezale. Uporabila sem senčke Girl, Toast, Pink Fizz in Bubbles.
The eyeshadows are really long lasting, I wore the makeup look that you can see below for a whole day (I used Maybelline color tattoo   as a primer) and the eyeshadows didn't budge. I used the eyeshadows Girl, Toast, Pink Fizz and Bubbles.
Paletko pripročam vsem, ki imate rade svetle, nežne in svetleče odtenke. Za 10,95 € paletka nudi dobre senčke z izjemno obstojnostjo.
I would recommend Pink Fizz to you if you like nice, bright, sparkly eyeshadows. For 10,95 EUR the palette is a real bargain and the quality is impressive.


Kateri pa so tvoji najljubši Makeup Revolution izdelki?

Which are your favourite Makeup Revolution products?


Do prihodnjič,

Till next time,


Tamara



4 komentarji:

  1. Paletka vsebuje lepe odtenke, pa tudi lep mejkap <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepi odtenki, čeprav moja najljubša od teh čokoladk je še vedno bela :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sej te čokoladke so res vse tko lepe, jst mam se death by chocolate in mi je tud ful lepa :)

      Izbriši

Thank you for taking your time to comment on our posts, we love to read them and answer back. <3