sobota, 27. februar 2016

Wet n Wild: Cherry bomb

Ahoj! :)
Hello! :)
Že zelo dolgo sem si želela Mac-ovo šminko v odtenku Sin (ki je v Gradcu niso imeli), ali pa vsaj kakšen dober približek, vendar ga nikjer nisem našla. Pred kratkim pa sem praznovala svoj rojstni dan in jo prejela za darilo - Wet n Wild, v odtenku Cherry Bomb!
I wished Mac's Sin lipstick for so long (it's isn't available in Slovenia and they didn't have it when I was in Graz) or at least a good dupe, but I couldn't find it anywhere. I celebrated my birthday about a week ago and I received this gorgeous gift - Wet n Wild lipstick, named Cherry Bomb!
Šminka je zelo pigmentirana in gosta, vendar kljub temu nanos ni otežen, je pa treba biti previdnejši - kot pri vsakem nanosu temnega odtenka. Edina slabost, ki bi jo izpostavila, je ta, da je del šminke viden tudi, ko je zaprta, zato je pri zapiranju res težko, da je ne odtisneš na stene pokrovčka.
This lipstick is very pigmented and thick, it actually doesn't harden the application, but you need to be careful and precise, like everytime when you apply dark shade lipsticks. The one and only thing I don't like about this lipstick is its package. Top part of lipstick is seen even when it's closed, so it's really hard to put on the cover without stamping it on the walls.
Zelo težko je s fotoaparatom ujeti "realen" odtenek.
It's really hard to capture the real shade with camera. 
Odtenke te kolekcije si lahko pogledate/naročite na strani Click2Chic. Poleg Cherry Bomb mi je zelo všeč tudi šminka z imenom Sugar Plum Fairy.
From this collection I also like lipstick named Sugar Plum Fairy.
Še en selfie na hitro, trenutno je to definitivno moja najljubša šminka. Kakšna se zdi pa vam? :)

One quick selfie, this is definately my current favorite lipstick. What do you think? :)



Natalija :)

6 komentarji:

  1. Res je lep odtenek :) Jaz sem si ravno včeraj naročila Sugar Plum Fairy! :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oooo, top! <3 Tudi jaz razmišljam, da bi jo ... :D

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Je kar ok tale dupe, a ne? :) Glede na to, koliko šmink sva pregledali. :D

      Izbriši
  3. Sem se ravno spomnila na komad od The Runaways - Cherry Bomb :D Čudovit odtenek!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaaa, oldie goldie! :D A ne, meni je res eden naj. :)

      Izbriši

Thank you for taking your time to comment on our posts, we love to read them and answer back. <3