petek, 11. marec 2016

Moji Golden Rose izdelki / My Golden Rose products

Ahoj! :)
Hello! :)
Imam že kar nekaj izdelkov znamke Golden Rose, najnovejše pridobitve pa so šminka, rdečilo in maskara. 
I have quite a lot of products from this cute brand called Golden Rose - newest on my shelf are a lipstick, a blusher and a mascara.
- nadlak mi je všeč, vendar nekoliko razmaže poslikavo / I like this top coat but if you have some kind of nail art it can smear it a little
- bel lak se mi zdi bolj prekriven kot ostali beli laki, ki sem jih preizkusila do sedaj, vseeno pa sta potrebna dva nanosa / I think that this white polish offers more coverage than the ones I have tried, but you still need two layers
 - tale vijoličen odtenek je najlepši EVER (2 plasti / this violet shade is the prettiest shade EVER (2 layers)
- drugega nosim le takrat, ko imam oblečeno specifično majico, da sem potem matchy-matchy :P / the other one I put on only when I wear that specific shirt, so I am matchy-matchy :P 
 - nimam rada mat lakov, tale pa je nekaj vmes, je mat, vseeno pa ne v tako grobem smislu / I don't really like matte polishes, but this one is something in between, it's matte, yet not so much (if it makes sense)
 - trenutno moje najljubše rdečilo, je močno pigmentirano in vsebuje mini bleščice / my current favorite blusher, it's strongly pigmented and has mini mini glitters in it
 - maskara je intenzivno črne barve, ni pa primerna za moje trepalnice, saj sem ugotovila, da mi najbolj ustrezajo tiste z uokrivljenimi krtačkami / this mascara is intensively black, but it doesn't work for my lashes, I discovered that the best ones for me are those with a slight curve
- ta šminka je pravi mali čudež, odkar sem jo prvič nanesla na ustnice, je postala ena izmed šmink, ki jih najpogosteje nosim, zagotovo bi jo umestila v to TOP 3 objavo / this lipstick really is a small miracle, because it has immediately become one of my most worn lipsticks, I would definetly put it in this TOP 3 post

Kateri so pa vaši najljubši Golden Rose izdelki oz. katere mi priporočate?
Which are your favorite Golden Rose products and which ones would you recommend?


Natalija :)

4 komentarji:

  1. Js tudi rabim tole šminko :D Ampak sem se potem samo zate odločila, ker ti to bolj uporabljaš kot pa js :D Drugače pa ... Ne vem zakaj večina nadlakov razmaže poslikavo :/ Do zdaj mi je bil v redu samo en, pa je šel iz prodaje, haha.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma res si zlata, sem ti ful hvaležna zanjo.<3 Priporočam, da jo kupiš tudi sebi. :P ... Aneee. Smola. :/

      Izbriši
  2. Moram priznati, da še izdelkov te znamke nisem preizkusila, me pa zelo mika to rdečilo, ki zgleda fantastično. xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Omg, oprosti! <3 Nisva opazili komentarja! :S danes sem že drugič naletela na neodgovorjen komentar, res morava biti bolj pozorni. :S

      Rdečilo je še vedno moj najljubši GR produkt, tako da priporočam. :))

      Izbriši

Thank you for taking your time to comment on our posts, we love to read them and answer back. <3