petek, 04. marec 2016

Najljubše pridobitve iz Babushka Boutique / Favorite things from Babushka Boutique


Ahoj! :)
Hello! :)

My friend knows me so well! Ve, da obožujem trgovino Babushka Boutique, zato sem se njenega darila zelo razveselila. Z vami želim deliti moje nove pridobitve. :)
My friend knows me so well! She knows that I love this gift shop called Babushka Boutique, so I  was really excited and happy when I got this gift. I want to show you my new things. :)

1. 1000 rožic uhani/earrings
2. Lonček/travel cup
3. Beležnica/notebook
4. Tablica z motivacijskim napisom/motivational wall art
5. Balzam za ustnice/lip balm
Kljub temu, da sem ravnokar dobila toliko čudovitih stvari, imam že ogledane nove. Izgubljeni primer. :D
Even though I just got so many wonderful things, I still look for more. Lost case. :D


Tamara :)


6 komentarji:

  1. Waaaw, same čudovite stvari. <3 xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ne no! :D Z nakupom v Babushki res ne moreš zgrešiti! :)

      Izbriši
  2. Babushka ima res same lepe stvari, se ne moreš nikoli nagledati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaaaa in jst bi res imela vse po vrsti :D Še dobro, da sem zdej marca malo na spending banu. :D

      Izbriši
  3. Krasni izdelki, sploh tale lonček je noro kjut :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, jst sm čisto navdušena. Pa še lonček ima popoln napis zame, ker se res stalno smejim. :D

      Izbriši

Thank you for taking your time to comment on our posts, we love to read them and answer back. <3