sreda, 16. marec 2016

TOP 3: Favourite scarfs / Najljubši šali

Ahoj!
Hello!
Končno je prišla pomlad in upam, da se bo kmalu začelo lepše vreme, ker že komaj čakam na tople sončne žarke, in pa seveda na spomladansko garderobo. 
Spomladanskega čiščenja omare se še nisem lotila, sem pa že pospravila nekaj šalov in naletela na svoje tri favorite.
Spring is finally here and I also hope that the weather soon gets nicer, because I can't wait to bathe in the sun and of course I am super excited to start wearing more skirts, flats and flowy dresses. I haven't started my spring wardrobe clean out, but I did put away a few of my scarfs and came across my three favourite ones.

1. Infinity
Šal sem pred nekaj leti kupila v Avstriji in mislim, da je to šal, ki ga resnično največ nosim, mogoče predvsem zaradi barve, ki mi je nenormalno všeč. Narejen je tako, da sta konca šala zašita skupaj in ga zato samo povezneš čez glavo. 
I bought this scarf a few years ago in Austria and I believe it's my most worn scarf ever, I'm guessing it's because of its colour and the fact that it is an infinity scarf and its really easy to wear,  you just need to pull it over your head. 
2. Pernato / Feathers
Drugi šal, ki ga bom lahko nosila tudi v začetku pomladne sezone je prav tako zelo lepih barv, všeč pa mi je tudi, ker ima ob robovih našita peresa.
This scarf I will also wear in the beginning of spring, because of its pretty colours and the little feather detailing along the side of it.
 3. Narejeno z ljubeznijo / Made with love
Spodnji šal je naredila moja mami in ima zame sentimentalno vrednost ter ga tudi zaradi tega veliko nosim. Imam jih tudi v več barvnih različicah (vse je naredila mami), a mi je modra verzija najbolj pri srcu.
The bottom scarf was made by my mum and it has a sentimental value, which is also the reason why I wear it so much. I have the same type of scarf in a bunch of colours (all made by my mum), but the blue one is my favourite one.

Kateri pa je tvoj najljubši šal?

Which is your favourite scarf?

Tamara

2 komentarji:

  1. Oooo, ta 2. s perjem je res hud! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvalaa! Meni je res top in perje da nek poseben videz! :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for taking your time to comment on our posts, we love to read them and answer back. <3