nedelja, 10. april 2016

Fotoblog - Sončna nedelja / Photoblog - Sunny sunday

Ahoj! :)
Hello! :)


Danes sva sončno vreme izkoristili za druženje po ljubljanskih ulicah, nekaj utrinkov pa sva pripravili tudi za vas.

Today's sunny weather was just perfect for hanging out and having fun on the streets of Ljubljana, so we prepared some photos and we want to share them with you.




<3 <3 <3,

Tamara & Natalija

8 komentarji:

  1. O nova blondi <3 Čudovita si!!! Obe sta, seveda :)

    OdgovoriIzbriši
  2. vama pa tut ni nikoli dolgčas opažam :)
    sem pa ravno zadnič ugotavljala ka je neki drugačnega na vama pol pa vidim da me je končno tule valentina rasvetlila :) (y)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, zelo redko! Prvič, ko boš kaj v Ljubljani, povej, da gremo skupaj na eno kavo, da tudi tebi ne bo dolgčas! For real :D Jap, Natalija je sedaj že nekaj časa blond, jaz pa sem se ji pridružila v četrtek. ;)

      Izbriši
    2. sounds like a plan. mogoče se kdaj oglasim ko bo odprta kuhna da se mal poredim še meanwhile :'D aaaa se mi je zdel da bo neki takga. zdej ste pa take dve blondinki na kupu :D

      Izbriši
    3. Omg, jaa! To bi bilo tooop! Jap, a veš kakšne neumnosti bova zdej šele počeli :P

      Izbriši
  3. Burger in sladoled = cravings right now :P veliko zabave še naprej 😀.
    J. ♡

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, bo treba kmalu ponoviti! :D
      Hvalaaa! <3 <3

      Izbriši

Thank you for taking your time to comment on our posts, we love to read them and answer back. <3