ponedeljek, 25. april 2016

TOP 3: Favorite tea / Najljubši čaj

Ahoj! :D
Hello! :D
Tokrat pišem o svojih treh najljubših čajih.
This time I am writing about my favorite teas.

1. METIN ČAJ / PEPPERMINT TEA

Všeč mi je predvsem zaradi okusa in dejstva, da name deluje zelo pomirjajoče. Glavni pozitivni učinki čaja: blagodejno vpliva na prebavo, krepi imunski sistem, sprošča stres in pomirja napetost v pljučih ter kašelj.
I mostly like it for its flavor and calming effect on me. Benefits: corrects digestive issues, boosts the immune system, relieves stress and lessens chest irritations and coughing.

2. ZELENI ČAJ / GREEN TEA

Sam okus mi ni tako všeč, vseeno pa ga redno pijem ravno zaradi učinkov: spodbuja metabolizem, pomaga pri izgubljanju teže, vsebuje veliko antioksidantov in skrbi za rehidracijo.
I don't really like the flavour, but I drink it because of its benefits: stimulates digestion, helps with weight loss, high in antioxidants and it rehydrates you better than water.

3. KAMILIČNI ČAJ / CHAMOMILE TEA

Blag, a vendar značilen okus, meni zelo prijeten. Včasih sem ga pila ob želodčnih težavah, danes pa ga občasno spijem kar tako, za preventivo. Tudi kamilični čaj ima pozitivne učinke na naše telo, in sicer: pomirja razdražen želodec, pomaga odpraviti nespečnost, blaži menstrualne krče in odpravlja napihnjenost.
It doesn't have a strong flavour but it's still specific and I like it a lot. I used to drink chamomile tea only when I had problems with my stomach but now I drink it just anytime, for prevention. Benefits: eases upset stomach, helps with insomnia, period cramps and reduces bloating.

Oh look, it's tea o'clock, I gotta go! ;)


Natalija

11 komentarji:

  1. vidim da nisem edina ko sem navdušena nad kamilico :) drugače smo pa kr na istem opažam. edino zeleni čaj bi jst zamenjala z magic moments čajom ki ima malce arome ruma (mislim da je od tekane) :)

    tea addict :')

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nee, jaz jo rada pijem. :) uuu, moram preizkusit!

      High five! ;)

      Izbriši
  2. Všečkam nov videz bloga <3

    Drugače pa ja, se strinjam z napisanim glede zelenega čaja. Ga tudi sama pijem zgolj zaradi učinkov :D Ampak kamilic se pa nikol ne ''dotaknem'' :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! <3

      Feel you, saj se navadiš okusa, ampak na začetku mi je bil pa awful. :D Ma bi mogla kdaj! ;) :D

      Izbriši
  3. Meni pa so najbolj všeč zeliščni čaji, tudi kamilica mi je zelo všeč. Eden izmed čajev, ki ga ne maram pa je meta. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaaaaa, jaz pa bi rekla, da je ravno meta moj najljubši. :D hehe. :D

      Izbriši
  4. Čudovite slike :) od vseh naštetih pijem le kamilico in še to predvsem zato, ker sem opazila, da mi v obdobju prehlada ali gripe najbolj pomaga.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Mojca! <3 Res? Potem pa jo moram jaz tudi večkrat med prehladom. :)

      Izbriši
    2. Poskusi, moj brat prisega samo na kamilico in je rekel, da je edina, ki mu dejansko pomaga k hitrejši ozdravitvi :)

      Izbriši
    3. Bom, definitivno. Hvala za nasvet! :)

      Izbriši
  5. Very nice post, impressive. its quite different from other posts. Thanks for sharing.
    bod incubator manufacturer

    OdgovoriIzbriši

Thank you for taking your time to comment on our posts, we love to read them and answer back. <3