ponedeljek, 02. maj 2016

Ocena Phyto izdelkov za lase / Phyto haircare products review

Ahoj! :)
Hello! :)

Imela sem priložnost testirati dva izdelka znamke Phyto, ki vsebuje 95 % naravnih sestavin in ne testira na živalih. 
I had this awesome opportunity to try two products from brand Phyto, a brand which uses  95 % of natural ingredients and doesn't test on animals.

1. Phytocitrus osvetljevalni šampon za barvane lase/Phyto Phytocitrus color protect radiance shampoo
Šampon sem želela porabiti do konca, da bi dodobra vedela, kakšen ima učinek; poleg tega nisem uporabila balzama in predhodnih mask ali česa podobnega, kar navadno vključuje moja nega las. Moram reči, da me je šampon pozitivno presenetil, saj so bili moje lasje negovani, mehki in gladki tudi brez tega, z lahkoto sem jih oblikovala, pa imam kar zahtevno vrsto las + barvam jih na blond, redno sušim s sušilcem in oblikujem z likalnikom, kar pomeni, da je izdatna nega zame izredno pomembna za njihovo ohranjanje. Šampon bi definitivno uporabljala naprej, je vreden nakupa
I wanted to use up this shampoo so I could see what it will do for my hair; I also didn't use any conditioner or hair masks, which I normally do. I have to admit I was pleasantly surprised, because the shampoo my made hair really soft, smooth (without using any other hair products!) and in addition to that I could easily style them+ I colour my hair blonde, which means that I need good hair products in order to keep them nice and healthy. This is one of the products I would use again and it's definitely worth buying.
2. Phyto Huile Soyeuse vlažilno olje za suhe lase/lightweight hydrating oil
Redna toplotna obdelava las + barvanje z agresivnostjo peroksida na lase vplivata tudi tako, da jih izsušita, zato so moji lasje občasno zelo suhi, predvsem na predelu konic in potrebujejo dodatno nego. Preizkušeno vlažilno olje mi je všeč, saj je v pršilniku in kljub temu, da je olje, nima pretirano mastne strukture, zato las ne obteži, jim pa nudi vlažnost, ki jim je primanjkuje. Je preprosto za uporabo, sama sem ga nanesla vsakič po oblikovanju las, saj je izničilo naelektrenost, ki jo povzroči sušilnik in hkrati povrnilo lasem izgubljeno vlažnost. Super produkt, prav tako vreden nakupa. :)
Regular usage of different hair styling tools (hair-dryer, curling wand, etc.) + the aggressive properties of peroxide, can lead to dry hair, which also happens to me, especially on the ends. That's why my hair needs extra hair treatments and the oil that I tested works perfectly. I like it because of the bottle it comes in and another great thing is that even though it's an oil, the structure of it is not very oily and so it doesn't put any weight on my hair but it does give back the necessary moisture. It's very easy to use and I put it on my hair each time I was using my hair-dryer, it helped with the static hair and at the same time it provided the much needed moisture. A great product, also worth buying. :)

Kako pa ve skrbite za svoje barvane lase, kakšen poseben trik? :)
How do you take care of your colored hair, any special tricks? :)

Natalija 

5 komentarji:

  1. Joj tile tvoji lepi kodrčki <3 Drugače se pa šampon zanimivo bere! Sama sicer ne uporabljam balzama, če ne imam občutek kot da imam samo dva lasa na glavi. Pa nekako so se mi lasje hitreje zmastili. Je pa potem ta šampon super ja, še posebej zate, ker si tako mela negovane lase tudi brez balzama :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, sva pa zadnjič ugotovili, da so tudi na tebi super! ;) <3 Verjamem, pri meni je malo drugače, ker imam zareees goste lase in balzam pomaga pri krotenju. :D Tukaj pa sem želela preveriti učinek šampona in res je super. Po moje bi tudi tebi ustrezal, ker ne deluje tako, da bi lase na videz zlepil ali kaj podobnega. :) (Natalija)

    OdgovoriIzbriši
  3. Waw kako lepi kodri, ko bi jih tudi sama znala tako lepo narediti... in mimogrede všeč so mi nohti - s čim si delala pikice? :)

    Trenutno imam naravne lase, sicer pa sem si pri barvanih pomagala z masko iz kokosovega olja pred umivanjem las. Po uporabi so bili vidno bolj nahranjeni in lasje so bili manj razcepljeni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :) Delam jih z ravnalcem las, pikice sem pa naredila z lasnico (bobby pin). :D Lahko pa kupiš prav aplikator. :)

      Kokosovo olje je zakon! Tudi jaz približno dvakrat mesečno naredim masko, kjer zmešam kokosovo (drugače ga uporabljam namesto nočne kreme za obraz), ricinusovo in olivno olje, zavijem lase v folijo in pustim 30-60 min na laseh. Občutno lepši lasje. :)

      Izbriši
  4. Kodri <3.
    Uu, zdaj sem dobila nekaj Phyto izdelkov, se že veselim testiranja! :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you for taking your time to comment on our posts, we love to read them and answer back. <3