ponedeljek, 30. maj 2016

TOP 3: Najljubša rdečila / Favourite blushes

Ahoj!
Hello!

Prepričana sem, da ima vsaka ženska v svoji zbirki kozmetičnih izdelkov izbrane svoje najljuše kose, h katerim se vedno znova vrača. Tudi sama imam svoje lepotne izbrance in danes vam bom pokazala, katera tri rdečila najpogostje uporabljam.
I'm absolutely sure that each woman has a few makeup items that are her favourites from her entire collection. I also have mine and today I'm going to show you which are my most used blushes.
1. Makeup Revolution Blushing Hearts
Rdečilo imam že več kot dve leti in je tudi moj prvi izdelek znamke Makeup Revolution. Všeč mi je, da je sestavljeno iz treh različnih rožnatih odtenkov, kar ti omogoča, da je barva bolj ali manj intenzivna. Kljub temu, da sem nad njim navdušena, ga vseeno nisem porabila toliko, kot ga manjka v škatlici - pri tem je imela prste vmes moja mala nečakinja, ki ga je uspešno prevrnila po tleh. 
I've had this blush for over two years and it is the first product that I bought from the brand Makeup Revolution. I like the fact that the blush is combined of three different pink tones, which makes it possible to achieve a lighter or a darker shade. Even though I love it, I still didn't use all that's missing in the package. My little niece did all the work when she quite gracefully drooped it to the floor.  


2. Sleek Pomegranate (923)
En in edini izdelek znamke Sleek, ki ga imam v svoji zbirki, je rdečilo v temno rožnatem odtenku. Je dokaj nova pridobitev, ki si zasluži vse pohvale. Všeč mi je obstojnost, zelo dobro pa je tudi pigmentiran, zaradi tega moraš pri nanosu imeti lahko roko.
A berry toned blush is the only product I own from the brand Sleek. I think I bought it a few months ago and it deserves some praise. I like that it stays on your cheeks for quite some time and it has very good pigmentation which calls for a steady hand when you're applying it.


3. Alverde Blumenwiese (10)
Zadnje rdečilo je nastalo pod okriljem naravne znamke ličil Alverde, in sicer je bilo predstavljeno v njihovi pomladni kolekciji. Všeč mi je, ker ne vsebuje nobenih bleščic in ob nanosu ni svetleč. Kupila pa sem ga zaradi kombinacije barv in je eden izmed nakupov, pri katerem se nisem sto let odločala ali naj zadevo kupim ali ne. Definitivno je bila to ljubezen na prvi pogled. ;)
The last blush belongs to a brand called Alverde which produces natural beauty products. It was a part of their spring collection. I like it because it doesn't have any glitter in it and it doesn't have a shiny finish. To be honest I bought it because of its colour combination and it was one of those purchases where you don't decide whether to buy it or not. For me it was definitely love at first sight. ;) 


Katero rdečilo pa ti najraje uporabljaš?
Which is your favourite blush?
Tamara

0 komentarji:

Objavite komentar

Thank you for taking your time to comment on our posts, we love to read them and answer back. <3