sobota, 13. avgust 2016

Ko ti vse narobe gre, le nasmehni se / When everything goes wrong put a smile on your face

Ahoj!
Hello!

Minuli četrtek je bil eden izmed tistih dni, ko se potem zvečer samo držiš za glavo in se čudiš, da že prej nisi rekel "screw it" in se odpravil spat. Kaj pa se je zgodilo? Hmmm, kje naj začnem? :D
Last Thursday was one of those days, when you just wanna give up, climb in your bed and sleep for days. What happened? Don't even get me started. :D

1. Kraja plastenke z vodo / Stealing a water bottle
Po službi sem se odpravila v trgovino (Spar, če koga zanima :D), kjer sem iskala še zadnje malenkosti za sestrino darilo (Še enkrat - vse najboljše, Nina!!). Seveda tistega, kar sem želela kupiti, niso imeli. Še nekaj časa sem blodila po trgovini, potem pa sem rekla, da je verjetno čas, da opustim misijo "najdi darilo" in se odpravim domov. Najprej poiščem napis "izhod BREZ nakupa" in pri blagajni odložim še prazno košarico. Skoraj sem že pri senzorjih, ki nadležno piskajo za vsako stvar (ne gospod, nič nisem ukradla, pač pa je nekdo z majice pozabil odstraniti zaščitno nalepko -.-) in se zadnji trenutek zavem, da v roki držim plastenko vode. V vsej zmedi iskanja daril sem pozabila, da sem vmes postala noro žejna in sem si s police vzela vodo.  En aplavz za Tamaro, da se je pravočasno obrnila in na hitri blagajni plačala 67 centov ter se hitro odpravila proti domu. :D
After I left work, I had to buy a few bits and bobs for my sister's birthday (Happy birthday Nina!!!). Of course they didn't have the things I needed, so I wandered around for a few more minutes and then I realized it's probably time to abort my mission "Find a gift" and head back home. I started moving toward the "no purchase" exit and I put away the shopping cart. I was almost near the anti-theft sensors that beep all the time for no apparent reason (no sir, I didn't steal anything, someone forgot to remove the tag from my shirt -.-), when I realized that I'm holding a water bottle. During my quest to find a gift for my sister I got really thirsty so I picked up a water. Applause for Tamara, beacuse she realized this in time and went to the cashier, payed 67 cents and quickly left the store. :D

2. Sladka katastrofa / Sweet disaster
Ja, niso vse katastrofne grozne in strašne, moja je bila super sladka, od nje bi človek verjetno lahko dobil kar sladkorno. Ko sem se vrnila iz mojega skoraj "roparskega" pohoda v trgovini, me je doma čakala še peka kolačkov. Okej, moko imam, jajca tudi, pecilni prašek, vanilijev sladkor, olje, aaaa, aja še sladkor ... Grem do omare jo odprem in ven vzamem ZAPRT paket sladkorja. Potem pa samo slišim enega bolj nadležnih zvokov ... Sladkor se je začel vsipati po tleh (očitno je nekje pri vrhu bila luknja). Moja prva reakcija "Pa dej no!! Aarrrgh!" Kaj sledi zatem? Vklapljanje sesalca in večerna telovadba (kolačke sem namreč pekla okrog 22. ure). Pa dobro, se zgodi. Končno dam kolačke v pečico, pospravim posodo, nato pa začnem pospravljati še ostale stvari nazaj v omaro. Pridem do sladkorja, ga dvignem s pulta in poslušam kako pada na tla. Resno!? Embalaža je očitno imela ŠE eno luknjo, ki je moje natrenirano oko že pri prvem stresanju ni opazilo. Najbrž veste, kaj je sledilo potem. Druga faza večerne telovadbe oziroma besno mahanje s sesalcem levo in desno po tleh.
Moj sovražnik. / My enemy.

Yes, not all disasters are awful and scary, mine was super sweet, like sugar rush sweet. When I got home from my adventure as almost a thief I also needed to make some cupcakes. Okay, I've got flour, eggs, baking powder, vanilla sugar, oil and aaa, oh, sugar. I go to the cupboard and I take out a CLOSED bag of sugar. Almost instantly I hear one of the most annoying sounds ... the sugar started falling to the floor (apparently the bag had a hole). My first reaction was: "Oh come on!! Arrrgh!" What happened next? Evening workout with the vacum cleaner (I was baking the cupcakes at 10 pm). Oh well, these things happen. I finally put the cupcakes in the oven, I put away the dishes and the unused ingredients. I grab the sugar and once again it starts falling to the ground. The bag apparently had ANOTHER hole, which I didn't manage to see. You probably know what followed. Stage two of my evening workout or should we say a rather angry movement of the vacum cleaner left and right.

3. Panda v kopalnici / A panda in the bathroom
Tako, večer se počasi izteka, vsi opravki so odkljukani, zdaj pa samo še tuš in nato posteljaaaa. :D Pa seveda bi bilo prelepo, da bi se večer tako lepo zaključil, kajne? Grem v kopalnico, se stuširam, umijem zobe in ups, skoraj bi pozabila, še ličila bo treba odstraniti z obraza. Odprem omarico in vzamem ven svojo micelarno vodico. Kaj so moji domači slišali iz kopalnice: "Super, res super!" 
Micelarno vodico sem dva dni nazaj porabila in seveda še nisem kupila nove (pa samo ta dan sem bila v treh različnih trgovinah, vključno z DM-om, ampak ne, micelarne vodice pa res ne rabim ... ). No, mogoče mi pa uspe s toplo vodo. Ja, pa kaj še. Pozdravljene pandine oči. -.- Recimo, da sem obraz kolikor toliko dobro umila (pustimo ob strani dejstvo, da sem se zdajle spomnila, da imam v kuhinji kokosovo olje = naravni odstranjevalec ličil).
Pande so lajf! :D / Pandas are the best! :D
So finally its time for me to go to bed. I go hit the shower, I brush my teeth and ops, I almost forgot to remove my makeup. I open the cabinet to take out my micellar water. All that my family heard from the bathroom was: "Great, just great!"
I used up my micellar water two days ago and I haven't bought a new one yet (not to mention I've been to three different stores today, including one drugstore, but no, I don't need a micellar water ...). Well, maybe I can remove my makeup with warm water. Yeah, right. Nice try. Hello panda eyes. -.- Lets just say I have quite some difficulties to wash my face completly (and lets not mention the fact that I just remember I have coconut oil in the kitchen = natural makeup remover).

Taki dnevi ti po navadi načnejo vse živce, še posebej, če si že od šestih zjutraj v pogonu. Čeprav je danes situacija že bistveno bolj smešna. :D
Pri takih dneh samo ne smemo pozabiti, da moramo znati poiskati tudi pozitivne stvari. Kaj je bila pozitivna stvar v mojem včerajšnjem dnevu? Na koncu sem vseeno uspela kupiti darila in kolački so bili bombastični! ;) 
<3

All in all I had quite an eventful day, one of those that can really upset you, especially if you've been up since 6. Allthough today I already find the events quite funny.
When you have these kind of days, you just need to remember to still look for the good things. What was positive in yesterdays situation? In the end I managed to find the gift and the cupcakes turned out awesome! ;)
Kdaj pa ste vi nazadnje doživeli takšen dan in kateri dogodek ga je okronal? :D
When was the last time you had a day like mine and which event topped it off? :D
Tamara

0 komentarji:

Objavite komentar

Thank you for taking your time to comment on our posts, we love to read them and answer back. <3