petek, 02. september 2016

Essence Girls just wanna have fun kolekcija (paletka senčil in rdečilo / multicolour blush and eyeshadow palette)

Ahoj! :)
Hello! :)
Od podjetja Dominur sem v test prejela dva produkta znamke Essence, in sicer paletko senčil za oči ter večbarvno rdečilo za lica iz kolekcije, ki bo na prodajnih policah septembra in oktobra 2016.
I got two products of a well known brand Essence from Dominur company - eyeshadow palette and multicolour blush from their Girls just wanna have fun collection which will be available in September and October 2016.
01 WHO RUN THE WORLD? GIRLS! - VEČBARVNO RDEČILO ZA LICA
01 WHO RUN THE WORLD? GIRLS! - MULTICOLOUR BLUSH
Trije različni odtenki, ki jih lahko nanesemo posamezno ali v kombinaciji vseh treh. So nežni odtenki, tako da ni variante, da bi rdečila nanesli preveč.
Three different shades that can be worn individually or in combination. It leaves a very gentle touch on the cheeks which means that we can never over-do it.

01 JUST ME & MY GIRLS - PALETA SENČIL ZA OČI
01 JUST ME & MY GIRLS - EYESHADOW PALETTE
Paleta vsebuje štiri različna senčila s kovinskim zaključkom - barva fuksije, roza, vijolična in rjava. Imajo mehko strukturo, prav tako lahko z večkratnim nanosom povečamo intenziteto barv.
This palette includes four different metallic eyeshadow shades - in the colour of fuchsia, pink, purple and brown. They have a smooth structure and by adding more layers you can build up the intensity of colours.

Kaj več o znamki in njenih produktih si lahko preberete na njihovi spletni strani, še naprej pa spremljajte najin blog, saj je tudi Tamara prejela dva produkta, ki ju bo kmalu predstavila. ;)
You can read more about the brand and the products on their web page and keep on reading our blog because Tamara also got two products and she will write about them soon. ;)



Natalija

2 komentarji:

  1. Meni je paletka ful všeč in ful sem presenečena nad tem kako svetlikajoča je. Jaz sem pa dobila highligher - in love.:P
    J. ♡

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, ima take mini bleščičke, ki se ful lepo odsevajo. :) So pa lepi odtenki, mogoče edino tale roza, da se mi zdi malo premočna. :D uuu, highlighter mora biti fajn ja, ti verjamem. :D <3 (Natalija)

      Izbriši

Thank you for taking your time to comment on our posts, we love to read them and answer back. <3