petek, 30. september 2016

TOP 3: Afrodita

Ahoj!
Hello!
Čas je za novo Top 3 objavo. :) Tokrat vam bom predstavila trenutne top tri izdelke, ki so vsi nastali pod okriljem znamke Afrodita
It' s time for a new top 3 post. :) This time around I'll talk about three products launched by Afrodita.

1. SECRET GARDEN OLJNI GEL ZA PRHANJE (DIVJA ORHIDEJA)/ SECRET GARDEN OIL SHOWER GEL (WILD ORCHID)
Oljni gel sem dobila prek nagradne igre soblogerke Brownimalist in njo tudi krivim, da sem se navdušila tako nad teksturo gela kot tudi nad samim vonjem in občutkom na koži po uporabi. Svojo navdušenost nad izdelkom pa že širim med druge, prva, ki sem jo "okužila", je moja sestra. Gel sem ji podarila za rojstni dan in tudi sama je nad njim enako navdušena. Izdelek si zasluži čisto 10! :)
I won the oil gel in a giveaway hosted by a fellow blogger Brownimalist whom I also blame for getting me so excited about this gel. I love the texture, the smell and the feeling on my skin after I use it. I am already sharing my love for this particular product. I gave it to my sister for her birthday and she loves it as much as I do. The product deserves 10 points out of 10! :)

2. CLEAN PHASE MICELARNA RAZTOPINA/CLEAN PHASE MICELLAR SOLUTION
Pred kratkim mi je zmanjkalo micelarne raztopine (uporabljala sem E.Leclercovo, ki je mimogrede tudi top) in v oči mi je padla Afroditina (uporabljam že tonik iz iste linije, ki se odlično obnese na moji koži). Všeč mi je, da ta izdelek moje kože in oči ne draži in ličila odstrani brez težav, pri tem moram le opozoriti, da je treba imeti tudi dobre vatke. V prvo sem raztopino uporabljala z nekimi Mercatorjevimi vatkami in je bil rezultat porazen. Ob nakupu novih vatk pa je micelarna raztopina delovala tako, kot mora.
A few weeks ago I ran out of my micellar solution (I was using one from L.eclerc which was awesome by the way) and Afrodita's product caught my attention (I am already using the tonic from the same line, which works great with my skin). I love the fact that the product doesn't irritate my skin and my eyes, it removes makeup effectively, I just need to point out that you also need good cotton pads. When I used the solution for the first time I used some cheap cotton pads from Mercator and I had quite some difficulties with my makeup removal. After I switched the cotton pads, the micellar solution worked as smoothly as ever.

3. SPIKER GEL ZA OBLIKOVANJE LAS/SPIKER HAIR STYLING GEL
Ne vem ali sem edina, ki ni vedela, da ima Afrodita tudi serijo izdelkov za oblikovanje las? Na gel sem naletela v DMu in takoj mi je padel v oči, še posebej, ker na embalaži piše, da se na laseh obdrži 24 ur in da ni "lepljiv". Od svojega šestega leta dalje sem kratkolaska in v tem času sem preizkusila že kar nekaj gelov za lase, pri čemer me je Afroditi res navdušil. Poleg tega, da ne pušča lepljivega občutka in da lako brez težav oblikujem svojo kratke lase, še noro lepo diši. Res noro!  Afrodita, kapo dol za ta izdelek. 
I don't know if I'm the only one who didn't know Afrodita also has a line of products for hair styling? I saw this gel on my recent visit to DM and I was instantly intrigued because I saw on the package that it is long lasting and non-sticky. I've had short hair for almost all my life (since I was six years old) so I've tried quite a few hair gels, and I must admit I'm utterly devoted to the Afrodita one. In addition to its long lasting formula and non-sticky effect, it also smells insanely good. I mean REALLY good! Well done Afrodita, this product will definitely be one of my all time favourites.

Navdušenje nad Afroditinim oljnim gelom za prhanje je izrazila tudi blogerka Petra Rebolj, ki je prav tako napisala objavo o top treh Afroditinih izdelkih. :)
The oil shower gel also impressed a fellow blogger Petra Rebolj, who also wrote a post including her top three Afrodita products. :)


Tamara

2 komentarji:

  1. Ups :P Meni je ta gel najboljši izmed vseh štirih, predvsem zaradi vonja, oljna tekstura pa tako naredi svoje :) Micelarno sem tudi testirala. Sicer mi je bila v primerjavi z Niveino mogoče ravno Niveina malenkost boljša. Afrodita je pa vsekakor moja prevladujoča znamka kozmetike doma :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O my god!!! Čist sm ti pozabila odgovorit :O. Ja ta gelcje men resno top of the top! In ja, na splošno so mi Afroditine stvari kul, sm zdej kupila se en gel za roke pa se en nov šampon. :D

      Izbriši

Thank you for taking your time to comment on our posts, we love to read them and answer back. <3